Заснований Гейлі Бібер у 2022 році бренд Rhode представив свій перший після укладання угоди з компанією E.l.f. beauty-кампейн, і його зіркою вперше став чоловік — актор Гарріс Дікінсон, відомий завдяки фільмам «Трикутник смутку» і «Хороша погана дівчинка».
Як розповіла Гейлі Бібер виданню WWD, вона знала, що Дікінсон стане ідеальним обличчям її бренду, відколи побачила його роботу з Ніколь Кідман на екрані.
«Я дивилася і думала, що це було б так чудово. Для цієї кампанії я дуже-дуже хотіла використати чоловіче обличчя. Я велика фанатка його роботи, і я просто відчувала, що між ним і Rhode може бути дійсно хороша синергія»,
— поділилася Гейлі.
Гарріс, який також став амбасадором бренду, на серії чорно-білих світлин представив новий Glazing Mist. На фото обличчя актора вкрито невеликими краплями продукту. Попри те що Rhode відомий своїми «молочними» формулами, засновниця бренду не хотіла, аби кампейн надто наслідував фільм «Хороша погана дівчинка». Гейлі Бібер прагнула, щоб кадри були вишуканими та передавали спортивний дух.
В інтерв’ю вона також зазначила, що призначення Гарріса Дікінсона амбасадором не означає, що Rhode працює над чоловічою лінійкою. Натомість це підкреслює універсальність виробів і розширює комʼюніті бренду.
«Жінки в основному прихильні до Rhode, але мій чоловік використовував засоби бренду з моменту його створення, і я дуже хотіла, щоб усе пакування було максимально унісекс».
Glazing Mist є надтонким, високоефективним засобом, що зволожує та освіжає. Як стверджує Rhode, завдяки екстракту магнолії продукт також допомагає очистити та заспокоїти шкіру.
Бренд наголошує, що міст особливо зручний для подорожей, адже його пакування передбачає використання засобу у дорозі та носіння у сумочці чи транспортування в машині.