Неважливо, б’ютіголік ви чи ні, — період Чорної п’ятниці завжди знаменує чудову нагоду поповнити свою доглядову поличку необхідними засобами або нарешті спробувати продукти, давно заховані у вішлісті. Зазвичай масштабні знижки ототожнюються з негативним явищем надмірного споживання, проте ми переконані, що, спланувавши бюджет і список бажань заздалегідь, можна отримати дійсно вигідні пропозиції та придбати те, що й справді необхідно.
У Чорну п’ятницю кожен бренд дарує клієнтам різні опції — знижки ледь не до 80%, набори продуктів за вигідними цінами, приємні промокоди на наступні покупки, неочікувані подарунки під час шопінгу. Ми зібрали деякі пропозиції, що найбільше привернули нашу увагу.
Найбільш відомий б’юті-ритейлер Sephora анонсував, що 29 листопада знижки сягатимуть до 50%, а протягом тижня до цього світові марки, як Lancome, Urban Decay, Kiehl’s, Carolina Herrera та інші пропонують унікальні пропозиції до -30%. Olaplex знизив ціни на свої продукти до 30%, а від покупки на певну суму в подарунок йтимуть повнорозмірні засоби-бестселери бренду. Заощадити 20% ви також зможете, обираючи омріяний стайлер чи фен від Dyson. Salt&Stone теж пропонує знижки до 30% на доглядові набори — креми для тіла, антиперспіранти, гелі для душу, рефіли та сети найбільш популярних засобів. Бренд інноваційних гаджетів Geske презентує знижки до 25% на всю лінійку девайсів із колаборації з Hello Kitty.
Іспанський дерматологічний бренд Sensilis дарує змогу придбати всі позиції з асортименту зі знижкою 15%. Gisou анонсує знижки до 35% на всі доглядові засоби для волосся, а також окремі набори. Бренд Summer Fridays створив промокод CYBER, який дозволяє зберегти 20% від вартості продуктів, окрім цього протягом тижня 25-29 листопада клієнти марки мають змогу взяти участь у розіграші айтемів дружніх брендів і потрапити у список PR-розсилки Summer Fridays на 2025 рік. Японський бренд-мінімаліст Majesta презентує знижки до -20% на всі повнорозмірні засоби та пропозицію 2+1 для мініатюр.
Українські б’юті-бренди теж не залишили без уваги цьогорічну Чорну П’ятницю. Космецевтичний бренд Aweskin має спеціальні пропозиції до -25% на окремі набори продуктів. Sense Education анонсує знижки до -30% виключно з 29 до 30 листопада, де буде змога придбати культові засоби марки. Матча-шоп Matchati пропонує знижки до -25% на всю продукцію — листовий чай, матча, різноманітний посуд та аксесуари. Natureal дарує знижки до 45% на всі засоби, вперше включаючи нову лінійку. Бренд шовкових аксесуарів MOLODO підготував знижки до -10% на окремі позиції та до -25% на набори, що доповнять вашу б’юті-рутину.
Ділимось із вами б’юті-вішлістом, що чудово доповнить буденні моменти та ритуали.