Краса шкіри починається зі здоровʼя і внутрішньої гармонії, а також з послідовного та ефективного щоденного догляду. Саме тому ми зібрали найсвіжіші skincare-тренди, які будуть актуальними у 2024 році, як про загальні тенденції індустрії, так і про конкретні способи покращити beauty-рутину.
Персоналізація
Однією з головних тенденцій наступного року буде персоналізований догляд за шкірою. Косметичні компанії запроваджують новітні технології, за допомогою яких підбір засобів стає значно точнішим: не лише на основі типу шкіри, але і з огляду на її стан і потреби у моменті. Чат-боти на базі штучного інтелекту для консультування під час вибору косметики, ручні сканери для оцінки стану шкіри, режим доповненої реальності та спеціальні алгоритми для створення формул косметичних засобів під конкретний запит клієнта — науковий прогрес дозволяє отримати унікальний user experience і мати найкращий результат від використання засобів з догляду.
Instagram: @melaniegrantskin
Skin Cycling
Метод, розроблений дерматологинею Вітні Бові та вперше випробуваний нею у роботі з пацієнтами. Ця концепція передбачає циклічне використання косметичних продуктів з активними компонентами. Класична чотириденна схема:
1. ексфоліація AHA-, BHA- або PHA-кислотами;
2. ретиноїди;
3, 4. регенерація шкіри (зволоження і заспокоєння).
Потім цикл повторюється. Цю рутину можна регулювати залежно від потреб епідермісу: додаючи до неї засоби саме з тими активними інгредієнтами, що будуть найбільш дієвими. Завдяки популярності методу в соцмережах можна знайти приклади beauty routine-календарів — за ними зручно відстежувати, який етап догляду сьогодні за графіком.
Skin cycling дозволяє уникнути проблем, що можуть виникнути у разі надмірного одночасного застосування різноманітних косметичних продуктів: подразнень, висипів, підвищення чутливості. Таким чином шкірний покрив встигає відновитися, а використання засобів стає більш контрольованим і системним.
Instagram: @roseinc
Масаж
Самостійний масаж обличчя — приємний і важливий етап як ранкового, так і вечірнього догляду за шкірою. Регулярне проведення процедури пальцями або масажером (роликовим, плиткою гуаша чи іншим інструментом, які у великому різноманітті представлені на косметичному ринку) покращує циркуляцію крові та лімфи, усуває набряки, знімає спазм мʼязів, перешкоджає втраті тонусу шкіри та робить колір обличчя сяйливим. Це настільки ж давній і перевірений метод, наскільки популярний нині. Якщо раніше ви відкладали введення масажу в beauty-рутину на потім, то зараз саме час почати.
Instagram: @melaniegrantskin
Турбота про мікробіом шкіри
Важлива тенденція, яка зʼявилася відносно нещодавно і повʼязана безпосередньо з трендом на персоналізацію. Передові технології дозволяють проаналізувати мікробіом шкірного покриву і підібрати засоби, які допомагають зберегти його здорову мікрофлору. Недостатнє зволоження, механічні пошкодження, коливання температури довкілля чи використання занадто потужних активних компонентів у засобах з догляду часто призводять до порушення балансу між корисними та шкідливими бактеріями, які живуть на епідермісі, що спричиняє низку проблем. Сучасні косметичні продукти на основі пробіотиків і пребіотиків відновлюють і підтримують у нормі мікробіом, який є природним захистом шкіри.
Instagram: @roseinc
Eco-Friendliness
Одна з найглобальніших тенденцій, яка торкається всіх сфер життя, і beauty-галузь є яскравим прикладом. Сучасні покупці косметичних засобів є більш відповідальними порівняно з попередніми десятиліттями: значно частіше вони цікавляться тим, чи тестує бренд свою продукцію на тваринах, де він закуповує інгредієнти, чи забезпечують компанії гідні умови праці для своїх співробітників, чи підтримують косметичні гіганти екоініціативи для збереження природного різноманіття планети. Надання переваги упаковуванням із перероблених матеріалів і refillable косметичним продуктам, мінімалізм у підборі засобів з догляду — свідомий підхід до покупок і організації своєї beauty-рутини перегукується з філософією slow living, допомагаючи зосередитися на головному і відчувати внутрішню гармонію.
Instagram: @roseinc
Текст: Анастасія Леонова