До літа залишилися лічені дні, тож вже найближчим часом світові бренди надихатимуть нас вишуканими круїзними шоу та рекламними кампаніями своїх Resort-колекцій. Так, днями в Instagram бренду Louis Vuitton з’явилася серія світлин і відео за участі Зендеї — глобальної амбасадорки бренду.
У кадрі акторка панує над ідилічними пляжами італійського узбережжя — її збільшений до велетенських розмірів образ виглядає надзвичайно кінематографічно завдяки романтичному настрою кампанії. Як розповідають у Louis Vuitton, Зендея втілює безтурботний та волелюбний, мандрівний дух бренду. Вона представляє сучасну елегантність у неспішній привабливості літньої пори, що визначається плинними силуетами і яскравими відтінками колекції Resort.
«Зендея втілює бажання подорожувати, завдяки чому курортна колекція є такою вірною духу Louis Vuitton»,
— зазначає бренд.
Над рекламною кампанією працював відомий американсько-голандський дует fashion-фотографів Інес ван Ламсверде та Вінуд Матадін. На зроблених ними світлинах, просочених духом італійської рив’єри, Зендея позує у червоному сеті зі спідницею і топом, декорованими флористичними мотивами, в’язаній маленькій чорній сукні та моделі довжини максі.
Акторка доповнює їх одними з найзнаковіших сумок Louis Vuitton — Capucines і Side Trunk, а також сонцезахисними окулярами LV Split і натхненими спадщиною Дому S-Lock.
Зазначимо, що днями Louis Vuitton також поділився третьою частиною колаборації з художником Такасі Муракамі, обличчям якої стала Зендея. Нову рекламну кампанію прикрасили вишневі мотиви.