Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію із The HARDKISS

Залізна ластівка

АВТОР:

ФОТО: Представлені брендом

ОПУБЛІКОВАНО: 22 серпня 2024

Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію з Юлією Саніною, фронтвумен рок-гурту The HARDKISS.

У центрі колекції — ластівка як символ свободи, волелюбності та безбар’єрності як у думках, так і в діях. Як зазначає Юлія Саніна, ластівка — це потужність космічного масштабу в маленькому тілі пташки.

Ластівка стала натхненням з однойменного альбому рок-гурту. В колекцію увійшли прикраси з жовтого золота — моносережки, кольє, персні, браслет, а також дві брошки (одна з них у сріблі). Аби досягти ідеальної рельєфної форми пташки, ювеліри SOVA використали техніку лазерного монтування. Кожну ластівку майстри власноруч оздоблюють технікою родіювання на кінчиках крил. 

Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію із The HARDKISS

Колаборація має благодійну мету: 5% із продажів колекції прикрас буде спрямовано до SUPERHUMANS — сучасного центру з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації постраждалих від війни.

Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію із The HARDKISS

«Наша попередня колаборація із SOVA була присвячена різноманітності краси жінки — рокової та ніжної, різної і такої прекрасної. Ми продовжуємо тематику різноманітної краси, свободи, інклюзивності й присвячуємо колекцію тим, хто здатен подолати все і стати маяком для інших. Земна на перший погляд, але космічна у своїх мріях і сильна у намірах»,

— ділиться Юлія Саніна. 

Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію із The HARDKISS

Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію із The HARDKISS

«Кожен наш проєкт — це глибоке дослідження теми з якою ми працюємо. Перед зйомкою кліпа наша команда зустрілась з підопічними SUPERHUMANS, аби зрозуміти проблеми, почуття і мрії суперів. Ми відразу відчули в якій колаборації у нас можуть бути спільні точки дотику. Залізна, волелюбна ластівка — саме той символ, який ідеально описує суперів. Перед режисером відео була задача підкреслити індивідуальність кожного героя, адже кліп зображує як звичайних танцівників так і суперів, які об'єдналися в одному проєкті. Без зайвих акцентів у відео показано людей, які живуть поряд з нами. І наша задача — нормалізувати їх у житті, в рекламі, в кожній медійній і не медійній сфері»,

— говорить Анна Коваль, комерційна директорка SOVA

Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію із The HARDKISS

Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію із The HARDKISS

Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію із The HARDKISS

Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію із The HARDKISS


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ