Український бренд Étape взяв участь у Міланському тижні моди

Створивши колаборацію сумок з англійським дизайнером Джеффом Купером

АВТОР: Катерина Попова

ФОТО: Надані брендом

ОПУБЛІКОВАНО: 29 лютого 2024

22 лютого 2024 року в межах Тижня моди у Мілані пройшов спільний показ українського бренду Étape та англійського дизайнера карибського походження Джеффа Купера. Бренд Sagaboy під керівництвом Купера представив нову колекцію Calypso, присвячену національним мотивам Тринідад і Табаго — батьківщини дизайнера. Одним із лейтмотивів колекції стало відсилання до музичного інструменту steelpan («стильний барабан»), який є дуже популярним на Карибах.

Український бренд Étape взяв участь у Міланському тижні моди

Аксесуарним партнером показу виступив український бренд Étape, який виготовив для показу нову круглу модель сумки, форма якої асоціюється саме з цим інструментом. Кругла форма сумки знову тріумфально повертається на подіуми, і цей вінтажний тренд вже підтримали кращі будинки моди.

Український бренд Étape взяв участь у Міланському тижні моди

Український бренд Étape взяв участь у Міланському тижні моди

Сумка Calypso є результатом вже другої колаборації дизайнера бренду Sagaboy Джеффа Купера і дизайнерки бренду Étape Олени Безикович, натхненням до створення якої стали африканські мотиви рідних місць Джеффа.

Окрім візуальної складової дизайнерів об’єднує те, що Джефф як представник країни, жителі якої були вимушені емігрувати з рідних країв, через душу пропустив біль українських сімей, які також мусили покинути свої домівки.

Український бренд Étape взяв участь у Міланському тижні моди

Український бренд Étape взяв участь у Міланському тижні моди


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ