Стримінговий сервіс Netflix представив глядачам нові епізоди серіалу «Емілі в Парижі» — продовження популярного шоу про американку, що підкорює французьку столицю.
За сюжетом головна героїня Емілі (Лілі Коллінз) сподівається побудувати кар'єру в рекламному агентстві та знайти кохання в Парижі. Дівчина активно веде соціальні мережі, що допомагає їй створити персональний бренд. Поступово французькі колеги, які спочатку дивляться на неї скептично, починають цінувати її креатив. Також дівчина знаходить найкращу подругу — співачку на ім'я Мінді (Ешлі Парк).
У нових епізодах Емілі має обрати, з ким саме будуватиме серйозні стосунки — з привабливим кухарем на ім'я Ґабріель (Лукас Браво) чи з надійним та амбітним Алфі (Люсьєн Лавісконт). Можливо, на Емілі очікує й новий несподіваний роман.
Кадр із серіалу «Емілі в Парижі», 4-й сезон
У 4-му сезоні шоу героїні Лілі Коллінз та Ешлі Парк демонструють одразу три капелюхи українського бренду Ruslan Baginskiy: рожеву Sailor Hat, м'ятну Satin Baker Boy Cap та вовняну Herringbone Baker Boy Cap.
Капелюхи Ruslan Baginskiy обирають Мадонна, Бейонсе, Ріанна, Doja Cat, Джіджі Хадід, Періс Гілтон, Емілі Ратаковскі та інші зірки й інфлюенсери. У травні шапку бренду показали в ток-шоу відомого американського коміка Джиммі Феллона.
Кадр із серіалу «Емілі в Парижі», 4-й сезон
Також у нових епізодах шоу була помічена шовкова піжама та сережки «Атланти» від бренду GUNIA.
«Вироби GUNIA Project взяли участь у зйомках нового сезону серіалу «Емілі в Парижі»! Ми цінуємо можливість долучитися до такого масштабного проєкту та передати частинку української культури на екрани по всьому світу»,
— зазначили на сторінці бренду. Крім того, для знімання колаборації Emily in Paris x Google Лілі Коллінз обрала ніжно-блакитну сукню з квіткою Camellia від українського бренду J'amemme.
Першу частину 4-го сезону серіалу «Емілі в Парижі» глядачам показали на Netflix 15 серпня, а другу обіцяють представити у вересні.
Кадр із серіалу «Емілі в Парижі», 4-й сезон