Бренд шампанського Dom Pérignon, що асоціюється з витонченим смаком та вірністю французьким традиціям, повідомив про колаборацію із сімома творчими особистостями, які стали героями нової рекламної кампанії, взяли участь у записі інтерв'ю, а також будуть задіяні в розробленні дизайнерського декору, створенні короткометражних фільмів і перформансів.
Бренд об'єднався з акторками Тільдою Свінтон і Зої Кравіц, японським художником Такасі Муракамі, музикантом Іггі Попом, який вважається одним із засновників альтернативного року і «хрещеним батьком» гранджу, продюсером та R&B-виконавцем Anderson .Paak, артистом балету та хореографом Александром Екманом і шеф-кухаркою Клер Сміт, яка влаштувала закритий весільний прийом для принца Гаррі і Меган Маркл у 2018 році.
Нагадуємо, що Тільда Свінтон нагороджена премією «Оскар» і найбільш відома за картинами «Орландо», «Прочитати і спалити», «Виживуть тільки коханці», «Суспірія» і фантастичною франшизою «Хроніки Нарнії». Нещодавно акторка також знялася у модному фільмі Chanel, а зараз працює над власною виставкою в Амстердамі, що присвячена її творчості та співпраці з іншими відомими митцями.
У творчому доробку Зої Кравіц стрічки «Фантастичні звірі та де їх шукати», «Кімі» та серіал «Велика маленька брехня». Влітку минулого року зірка представила свій дебютний режисерський проєкт — трилер «Кліпни двічі».
Сучасний японський художник Такасі Муракамі почав цей рік із нової співпраці з Louis Vuitton — французький модний дім перевипустив колекцію сумок та аксесуарів, створених у співпраці з митцем, зробивши обличчям колекції Зендаю.
«Створення — це вічна подорож» (Creation is an Eternal Journey) — так назвали нову ініціативу Dom Pérignon, що нагадує про зв'язок бренду зі світом мистецтва і відомими художниками, який триває десятиліттями. Зокрема, у творчому доробку Dom Pérignon співпраця з Енді Ворголом, Жаном-Мішелем Баскія, Карлом Лагерфельдом та іншими знаменитостями.
Портрети героїв проєкту зробила фотографка Кольєр Шор, а інтерв'ю провів Джефферсон Гек.
«Ці кадри та відео фіксують моменти глибокої близькості, розкриваючи, як кожен творець по-своєму стає частиною безперервної подорожі, що формує спадщину Dom Pérignon»,
— зазначають у бренді.
Нагадуємо, що компанію назвали на честь Дома П'єра Периньйона — ченця-бенедиктинця, що у XVII столітті заявив про свій намір створити найкраще вино у світі та розробив революційні методи виноробства.