Jacquemus випустив один із найбільш особистих для засновника бренду Симона Порта Жакмюса виробів — сумку Le Valérie, присвячену його покійній матері. Модель уперше була представлена публіці в межах ностальгійної, інтимної та глибоко символічної колекції Le Paysan («Селянин»), у якій Симон переосмислював власне коріння і культуру, вшановував свою родину й землю, де зростав.
З ранніх років фігура матері мала особливе значення для Симона Порта Жакмюса. Про це сам дизайнер неодноразово наголошував у своїх інтерв’ю. Валері Жакмюс завжди вражала сина своїми образами, тож і перший дизайн Симона був створений саме для неї. Одного дня семирічний Жакмюс зробив для матері спідницю зі штори та шнурків від кедів. Наступного ж дня Валері прийшла забирати його зі школи у цій спідниці. Відтоді Симон Порт не переставав створювати одяг для матері, вона була його музою довгі роки.
У 2009 році Валері Жакмюс загинула в автокатастрофі у віці 42 років. Трагедія підштовхнула Симона до відчайдушного кроку: він кинув навчання у Вищій школі мистецтв і техніки моди в Парижі й заснував власний бренд, який назвав дівочим прізвищем матері — Jacquemus.
Сумка-присвята матері Le Valérie втілює ключові елементи ДНК бренду Jacquemus. Вона має структурований силует, але водночас її лінії м’які та плавні. Доповнює сумку кільце, що раніше з’являлося в моделі Bambola.

Випуск нової сумки Jacquemus супроводив рекламною кампанією, обличчям якої стала Шарлотта Ле Бон, зірка серіалу «Білий лотос». Представлене брендом відео створює у глядача враження, немов він підглядає за буденним життям героїні.
У першому кадрі знесилена від втоми Шарлотта падає на ліжко просто в одязі, у другому — забігає у квартиру, тримаючи в руках пакети з продуктами. У третьому ролику Ле Бон фарбує губи, роблячи гримаси у дзеркалі, у четвертому — старанно веде записи в блокноті, розмовляючи телефоном.
В одному з роликів акторка чіпляється сумкою за двері, вбігаючи у кімнату.