Днями Dior презентував нову рекламну кампанію, присвячену колекції весна-літо — 2025. У ній Марія Грація К’юрі, натхнена духом Олімпійських і Паралімпійських ігор у Парижі, закарбовує поетичність атлетики, вшановує силу і вічний рух. Через силуети, форми й декор Dior представив образ сучасної Амазонки, динамічний і водночас чуттєвий, сповнений духу бренду.
У кампейні авторства Лаури Шаковеллі оживає міфологічність і неопоетичність постаті сучасної Амазонки. Через предмети нової лінійки спортивні елементи знаходять своє відображення у світі моди. Динамічний тон задають, зокрема, прикрашені логотипом Dior Graphique із розтягнутими літерами D, I, O, R костюми та боді з м’якого трикотажу з асиметричними вирізами. Баланс стилів створюють поєднання чобіт із вечірніми блискучими спідницями.
Окрім цього, рекламна кампанія Dior весна-літо — 2025 представляє публіці нові аксесуари бренду, як-от сонцезахисні окуляри, а також сумки Dior Saddle і Dior D Journey, Dior Book Tote і D-Vibe Bowling, Dior Street Chic і Caro Backpack.
На уваги заслуговує і продемонстроване в новому зніманні взуття. Йдеться про сандалі Optical-D і кросівки GetDior, туфлі на підборах kitten heels і шкіряні балетки.