З 4 по 8 вересня 2025 року в Києві відбудеться Ukrainian Fashion Week сезону весна-літо — 2026. Свої колекції в офіційному розкладі у форматах показів, презентацій і trade show представлять 57 українських модних брендів, серед яких FROLOV, GUNIA Project, GASANOVA, NADYA DZYAK, TG Botanical, the COAT by Katya Silchenko, J‘AMEMME, VIKTORANISIMOV, VOROZBYT&ZEMSKOVA, JULIYA KROS, SIDLETSKIY та інші. Повний розклад подій сезону SS’26 буде оголошено в серпні.
Протягом 28 років Ukrainian Fashion Week формує майбутнє fashion-індустрії в Україні: відкриває нові імена, розвиває професійну екосистему та посилює культурну дипломатію. В умовах повномасштабного вторгнення Росії мода, як і культура, отримала нове стратегічне значення. Вона стала важливим інструментом збереження національної ідентичності, що є одним із ключових чинників національної безпеки.
«Сьогодні моді, як і культурі в цілому, довірено місію — захищати нашу ідентичність. Ukrainian Fashion Week SS'26 об’єднує дизайнерів, які універсальною мовою моди транслюють світу цінності нашої нації»,
— поділилася Ірина Данилевська, співзасновниця та СЕО Ukrainian Fashion Week.
Показ SIDLETSKIY на Ukrainian Fashion Week сезону осінь-зима — 2025/26
Український тиждень моди весна-літо — 2026 розкриє тему міждисциплінарності сучасної української моди, її зв’язку з візуальним мистецтвом і ролі у формуванні української культури. Символічно, що сезон SS’26 розпочнеться в Національному музеї мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків із фіналу XXVI Конкурсу молодих дизайнерів одягу «Погляд у майбутнє. Музейна колекція Ханенків».
Особливе місце в програмі сезону присвячене подіям, що представляють взаємодію мистецтва й моди, та партнерствам, які створюють нові сенси. Серед них — презентація-перформанс Art That Walk від Lysenko Gallery (London — Kyiv) з роботами сучасних українських митців; проєкт до 10-річчя бренду MyTheatre, створеного театральною художницею Дар’єю Білою; виставка про діалог поколінь — між живописом Миколи Самокиша та авторськими прикрасами його онуки Катерини Басовської; а також експозиція Art of Fashion у Мистецькому Арсеналі, яка продемонструє архівні образи з колекцій українських дизайнерів за останні 15 років, натхнені творчістю художників, скульпторів, графіків та ілюстраторів.
Від початку повномасштабної війни благодійна складова стала невіддільною частиною Ukrainian Fashion Week. Цього сезону команда оголошує про продовження Ініціативи «Обличчя героїв» — проєкту, спрямованого на допомогу військовим із мінно-вибуховими пораненнями обличчя. Його мета — забезпечення реконструктивних операцій, що не лише відновлюють зовнішність ветеранів, а й дарують шанс на повноцінне та гідне життя. Проєкт реалізується в межах Меморандуму про співпрацю між Ukrainian Fashion Week та Благодійним фондом ЯНКО.
8 вересня у київському ЦУМі вперше пройде бізнес-конференція, організована Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency. Подія зосередиться на ключових професійних викликах, з якими зіштовхується українська fashion-індустрія в умовах повномасштабної війни: адаптація виробництва, трансформація географії продажів, комунікаційні стратегії в кризовий час. Конференція стане простором діалогу, що об’єднає провідних гравців навколо спільних викликів і спільного бачення майбутнього індустрії.