Днями Gucci представив останню рекламну кампанію, розроблену командою бренду, — незабаром своє бачення представить його новий креативний директор Демна Гвасалія. Його перший показ для Дому відбудеться у березні 2026 року. Дизайнер обіцяє нагадати публіці, чим насправді є Gucci.
Сьогодні ж в Instagram бренду з’явилася серія світлин-портретів, що отримала назву The Gucci Portrait Series. Вона розкриває 42 унікальних характери — моделі позують на монохромному тлі, дивлячись просто в об’єктив або відводячи погляд убік. Кампейн не конструює ідентичності, він розкриває їх через невимушеність кадрів.
Кожен з героїв знімання має власну історію та бекграунд. Як розповідають у Gucci, разом вони утворюють колективний портрет ідентичності. Настрій The Gucci Portrait Series підкреслюється виробами з лінійки Continuum сезону осінь-зима — 2025/26.
Над світлинами працювала фотографиня Кетрін Опі. Їх доповнювало відео, режисеркою якого виступила Ліза Ровнер.
У ролику моделі відповідали на запитання, розкриваючи особисті деталі та водночас лишаючи простір для інтерпретації.