У часи, коли розкішна мода стає масовою, Schiaparelli продовжує змінювати правила гри, презентуючи альтернативне бачення — колекції безсоромно пишні та водночас художні. Роботи креативного директора бренду Деніела Розберрі стають мистецтвом, що розмиває межу між реальністю і фантазією.
Днями Schiaparelli представив нову рекламну кампанію, що розкриває чуттєвість у тілесності, а еротизм перетворює на гру тактильності й недоторканності. Знімання присвячене колекції весна-літо — 2025 і, як і сама лінійка, отримало назву Future Vintage («Майбутній вінтаж»). За задумом Деніела Розберрі, одяг та аксесуари розроблені не лише для клієнток бренду, а й для їхніх доньок та онучок. Дизайнер звертався до історичного шику, аби відійти від ефемерності та швидкоплинності часу.
Як і всі творіння креативного директора, колекція завдячує усім жінкам, які її надихнули і які працювали над нею. Тож у центрі рекламної кампанії — любов до жінок, повага до їхніх тіл.
Модель Бібі Бреслін роздягається, аби бути наново вбраною. Лінії аксесуарів поєднуються і взаємодіють із вигинами її тіла, а бачення фотографа Дрю Вікерса транслює бажання, що розквітає у напрузі. Світлини втілюють витонченість, інтимність і вуаєризм.
Центральним елементом кампейну, що грає на новій тілесності, стала розслаблена сумка хобо Soufflé, що доповнила лінійку аксесуарів сезону весна-літо — 2025. Модель представлена в замші й мʼякій шкірі, вручну розфарбованих кольоровими градієнтами з глянцевим ефектом. Однак визначною рисою новенької сумки стають саме фірмові ковані золоті підвіси, виконані в анатомічних формах.