П’єрпаоло Піччолі представив свій перший кампейн Balenciaga

Відображення нової жінки Balenciaga і початок нової епохи

АВТОР:

ФОТО: Balenciaga

ОПУБЛІКОВАНО: 22 жовтня 2025

П’єрпаоло Піччолі представив свій перший кампейн Balenciaga

Менш ніж три тижні минуло, відколи П’єрпаоло Піччолі представив свою дебютну лінійку для Balenciaga під час Паризького тижня моди. Дизайнер заходився досліджувати саме серце Дому, поринув до його витоків — до робіт Крістобаля Баленсіаги, а також вшановував спадщину своїх попередників: Ніколя Жеск’єра і Демни Гвасалії. 

Днями ж Піччолі презентував свою першу рекламну кампанію для Balenciaga, що демонструє дві його культові сумки — Le City і Rodeo. Хоча кампейн і не звертається до тієї вишуканої естетики силуетів-коконів, оздоблених пір’ям спідниць, суконь baby doll і складних квіткових аплікацій, що ми їх бачили на подіумі, вона все ж демонструє перехід від зухвалої епохи Демни до більш розслабленого і затишного настрою. 

Над зніманням працював іменитий фотограф Девід Сімс. У кадрі для нього позувала Мона Тугаард, вбрана у білий ультракороткий топ і денімові шорти-бермуди з колекції Balenciaga весна-літо — 2026. Центральним елементом стала сумка Rodeo, прикрашена трендовими підвісами. 

Перший кампейн П’єрпаоло Піччолі для Balenciaga

Другою зіркою кампейну була Сандра Мюррей. Вона постала перед об’єктивом у бежевому тенк-топі, а у руках тримала знакову Le City. 

Перший кампейн П’єрпаоло Піччолі для Balenciaga

Зі своєю дебютною рекламною кампанією П’єрпаоло Піччолі також звертається до спадщини попередніх креативних директорів Balenciaga. Так, Le City вперше була представлена Ніколя Жеск’єром у 2001 році, а Rodeo — у колекції весна-літо 2024 авторства Демни Гвасалії. 

«Для своєї першої кампанії я хотів створити щось по-справжньому особисте — історію про природну красу і тонку людяність. Співпраця з моїм дорогим другом і митцем Девідом Сімсом зробила цей проєкт ще особливішим. Разом ми зафіксували Мону і Сандру такими, як вони є, — спонтанними, справжніми, м’якими, але сильними. Це відображення нової жінки Balenciaga й початок розділу, який має для мене глибокий сенс»,

— поділився П’єрпаоло Піччолі.

Перший кампейн П’єрпаоло Піччолі для Balenciaga

Перший кампейн П’єрпаоло Піччолі для Balenciaga


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ