Менш ніж три тижні минуло, відколи П’єрпаоло Піччолі представив свою дебютну лінійку для Balenciaga під час Паризького тижня моди. Дизайнер заходився досліджувати саме серце Дому, поринув до його витоків — до робіт Крістобаля Баленсіаги, а також вшановував спадщину своїх попередників: Ніколя Жеск’єра і Демни Гвасалії.
Днями ж Піччолі презентував свою першу рекламну кампанію для Balenciaga, що демонструє дві його культові сумки — Le City і Rodeo. Хоча кампейн і не звертається до тієї вишуканої естетики силуетів-коконів, оздоблених пір’ям спідниць, суконь baby doll і складних квіткових аплікацій, що ми їх бачили на подіумі, вона все ж демонструє перехід від зухвалої епохи Демни до більш розслабленого і затишного настрою.
Над зніманням працював іменитий фотограф Девід Сімс. У кадрі для нього позувала Мона Тугаард, вбрана у білий ультракороткий топ і денімові шорти-бермуди з колекції Balenciaga весна-літо — 2026. Центральним елементом стала сумка Rodeo, прикрашена трендовими підвісами.

Другою зіркою кампейну була Сандра Мюррей. Вона постала перед об’єктивом у бежевому тенк-топі, а у руках тримала знакову Le City.

Зі своєю дебютною рекламною кампанією П’єрпаоло Піччолі також звертається до спадщини попередніх креативних директорів Balenciaga. Так, Le City вперше була представлена Ніколя Жеск’єром у 2001 році, а Rodeo — у колекції весна-літо 2024 авторства Демни Гвасалії.
«Для своєї першої кампанії я хотів створити щось по-справжньому особисте — історію про природну красу і тонку людяність. Співпраця з моїм дорогим другом і митцем Девідом Сімсом зробила цей проєкт ще особливішим. Разом ми зафіксували Мону і Сандру такими, як вони є, — спонтанними, справжніми, м’якими, але сильними. Це відображення нової жінки Balenciaga й початок розділу, який має для мене глибокий сенс»,
— поділився П’єрпаоло Піччолі.

