Під час Нью-йоркського тижня моди прикраси з вирощеними діамантами від українського бренду SOLO for Diamonds стали частиною показу Wiederhoeft, доповнивши його нову колекцію сезону весна-літо — 2026 під назвою LOST WORKS. Показ у Нью-Йорку став справжнім театральним перформансом, де в образах оживали втрачені моменти. У цій драматичній атмосфері прикраси SOLO for Diamonds — кольє, витончені підвіси та каблучка з біосмоли з вирощеними діамантами — підкреслили емоційну глибину образів і додали їм несподіваного сучасного звучання.
Колаборація SOLO for Diamonds із Wiederhoeft показала, як вирощені діаманти здатні виходити за межі класичного ювелірного стилю, набуваючи сміливих і новаторських форм.
Обидва бренди поєднують любов до творчої свободи й досконалості. Wiederhoeft — один із найяскравіших представників сучасної нью-йоркської модної сцени, відомий своїми мистецькими шоу й вишуканими сукнями. Для SOLO, що створює прикраси у філософії conscious luxury, співпраця з дизайнером, який поєднує фантазію та сучасну романтику, стала природним кроком, аби показати діаманти в новому світлі.
«Для нас ця колаборація — спосіб показати українську інновацію на міжнародній сцені. Діаманти завжди мали символічну силу, але ми прагнемо відкривати для них нові сучасні ролі — сміливі, несподівані, унікальні. Wiederhoeft і його театральна естетика ідеально підкреслив цей меседж»,
— поділилася Юлія Кушер, засновниця та СЕО бренду SOLO for Diamonds.
Спільний вихід SOLO for Diamonds і Wiederhoeft на Тижні моди в Нью-Йорку показав, що справжня краса завжди багатогранна, а діаманти можуть бути не лише класикою, а й сучасним мистецтвом.