У січні цьогоріч стало відомо, що Джек Макколлоу та Лазаро Ернандес, засновники Proenza Schouler, покидають власний бренд, аби розпочати нову главу в історії Дому Loewe. Їхній дебют на посаді креативних директорів відбудеться вже у жовтні, а от доля Proenza Schouler дотепер лишалася невідомою.
Днями ж бренд зробив довгоочікуване оголошення про призначення своєї нової очільниці — нею стала засновниця і дизайнерка Diotima Рейчел Скотт.
«Коли ми залишали Proenza Schouler у січні, ми знали, що історія триватиме, але ще не знали, хто писатиме наступний розділ. Ми завжди захоплювалися роботою Рейчел. Її шлях протягом останніх років був дивовижним. Як засновники і члени ради, ми з гордістю вітаємо Рейчел у цьому особливому бренді та з нетерпінням чекаємо, коли побачимо, як вона розвиватиме спадщину і дух нашої справи»,
— цитує видання WWD Джека Макколлоу та Лазаро Ернандеса, які після виходу з бренду лишилися у його раді директорів.
Свою першу колекцію для Proenza Schouler Рейчел Скотт представить у лютому 2026 року в межах показу осінь-зима — 2026/27. А яким буде її бачення бренду, нам покаже вже вересневе шоу в Нью-Йорку — під час його підготовки Рейчел тісно співпрацювала зі студією Proenza Schouler як консультантка.
Зазначимо, що Скотт відповідатиме за всі лінійки бренду, зокрема й за розслаблений повсякденний напрям White Label, що його запустили у 2019 році.
«З великою радістю я приєднуюся до Proenza Schouler — бренду, що є серцем американської моди і яким я давно захоплююся. Я маю глибоку повагу до краси та світу, який так блискуче створили Джек і Лазаро, і з нетерпінням чекаю на можливість привнести своє бачення у діалог із їхньою спадщиною. Я вдячна Ширі (Шира Сувейке Снайдер, головний виконавчий директор Proenza Schouler. — Ред.) за довіру, і для мене велика честь обійняти цю посаду, щоб творити наступний розділ історії Proenza Schouler»,
— поділилася Рейчел.
Також Рейчел Скотт продовжить розвивати власний бренд Diotima — його показ вона проведе під час Тижня моди в Нью-Йорку.