Перший погляд на інтерпретацію сумки Dior Book Tote від нового креативного директора бренду Джонатана Андерсона

Перший погляд на інтерпретацію сумки Dior Book Tote від нового креативного директора бренду Джонатана Андерсона

Погляд за лаштунки майбутнього дебюту

АВТОР:

ФОТО: Instagram: @dior

ОПУБЛІКОВАНО: 24 червня 2025

Лічені дні лишилися до одного з головних дебютів року в модній індустрії — показу першої колекції Джонатана Андерсона на посаді креативного директора Дому Dior, що відбудеться вже 27 червня. У своїх соціальних мережах бренд натякає, що незабаром перед глядачами постане новий Dior

Так, на просторах Instagram ми вже побачили кадри з мудборду Джонатана Андерсона — два полароїдні знімки авторства Енді Воргола, перший з яких зображає одного з найвідоміших художників у жанрі неоекспресіонізму Жана-Мішеля Баскію, а другий — Лі Радзивілл, ікону стилю та PR-фахівчиню Giorgio Armani 1980-х років. 

«Коли я тільки розпочав цю подорож, я постійно звертався до цих фотографій Баскія та Радзивілл, які для мене є втіленням стилю»,

— написав дизайнер. 

Постаті Жана-Мішеля та Лі не лише слугували референсами для Джонатана Андерсона, а й символізували стриманість і точність, що їх запроваджує дизайнер у своєму підході до візуальної оповіді Dior. Світлини з мудборду Андерсона відсилають до самої роботи Енді Воргола з камерою Polaroid, що вимагала дотримання чітких технологічних меж. Фото Воргола перетворилися на знакові мистецькі об'єкти, цього для своєї спадщини прагне і дизайнер. 

Мудборд першої колекції Джонатан Андерсон для Dior — фото Жана-Мішеля Баскія авторства Енді Воргола

Мудборд першої колекції Джонатан Андерсон для Dior — фото Лі Радзивілл авторства Енді Воргола

Окрім цього, на своїй сторінці Джонатан Андерсон запропонував глядачам перший погляд на власну інтерпретацію культової сумки Dior — Book Tote, що відтепер повністю виправдовує свою назву. Так, модель у жовтому кольорі прикрашає стилізація з обкладинкою першого видання «Дракули» авторства Брема Стокера, опублікованого ще у 1897 році. 

Цей роман кінця XIX століття мав неабиякий вплив на Андерсона задовго до його вступу на посаду у Dior. Про своє знайомство з «Дракулою» дизайнер розповідав ще у 2017 році в інтерв’ю AnOther Magazine. 

«Коли я влаштувався на роботу в Brown Thomas і переїхав до Дубліна, пам’ятаю, як проходив повз червоний цегляний будинок з табличкою: "Тут жив Брем Стокер, автор «Дракули»". Мені довелося поміркувати над цим, адже я ніколи не знав, що «Дракулу» написав ірландець. Люди схильні думати, що це зробив американець. Коли я зрозумів, що Брем Стокер жив у Дубліні на тій самій вулиці Кілдер-стріт, що і я, мені знадобилося кілька днів, щоб це осмислити… "Дракула" став однією з найвідоміших історій XX століття, про нього знято понад 200 фільмів, а його ірландськість так часто недооцінюють. Роман інтерпретували як гру Стокера на тему пізньовікторіанських страхів перед іміграцією — переважно зі Східної Європи того часу, — що показує, як історія повторюється»,

— ділився Джонатан. 

Сумка Dior Book Tote від креативного директора Джонатана Андерсона

Також новий креативний директор бренду представив сумки з «обкладинками» епістолярного роману «Небезпечні зв’язки» П'єра Шодерло де Лакло, а також Dior by Dior.

Сумка Dior Book Tote від креативного директора Джонатана Андерсона

Сумка Dior Book Tote від креативного директора Джонатана Андерсона


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ