Кадрові перестановки у модній індустрії не вщухають — сьогодні стало відомо, що Дім Balmain і його креативний директор Олів’є Рустен припинили співпрацю. Згідно із заявою, рішення було прийняте за спільною згодою.
Олів’є Рустен приєднався до Balmain як дизайнер жіночого одягу 16 років тому у віці 24 років. У квітні 2011 року він замінив на посаді очільника Дому свого колишнього шефа, ставши наймолодшим креативним директором після Іва Сен-Лорана у Dior і першим темношкірим креативним директором великого європейського модного дому.
«Шістнадцять років тому я розпочав цю пригоду, не знаючи, що чекає попереду. І це була неймовірна історія — історія любові, історія життя. Нічого з цього не сталося б без моєї родини: моєї команди, усіх, хто вірив у мене від самого початку. Як і кожна історія, ця також має свій фінал. Дякую вам за підтримку, за любов і за те, що сезон за сезоном ви проживали цю прекрасну подорож Balmain разом зі мною… Я прийшов сюди у 24 роки — з широко відкритими очима й рішучістю ніколи не здаватися. Сьогодні я залишаю Дім Balmain з очима, все ще широко відкритими — до майбутнього, до прекрасних нових пригод, у яких кожен із вас матиме своє місце»,
— поділився на своїй сторінці Олів’є Рустен.

Епоха Олів’є Рустена стала періодом трансформацій для Balmain. Дбаючи про класичні коди Дому, він водночас запропонував власну сучаснішу їхню інтерпретацію. Активно просуваючи Balmain через зіркову спільноту та соціальні мережі, йому вдалося розширити аудиторію бренду та навіть залучити інвестиції.
Рустен створив #BalmainArmy, частиною якого стали Джіджі Хадід, Кендалл Дженнер і Ріанна. Вірусними ставали й рекламні кампанії дизайнера, зокрема, до участі в одній із них долучилися легендарні моделі епохи 90-х років: Наомі Кемпбелл, Сінді Кроуфорд і Клаудія Шиффер.
Він також полюбляв колаборації: як із брендами, як-от Victoria's Secret, так і зі знаменитостями, наприклад, Бейонсе.
Окрім цього, Олів’є Рустен одним із перших домовився про партнерство з Instagram Shopping у 2019 році, створив один із перших брендованих фільтрів у Snapchat і вивів Balmain на зовсім інший рівень представленості у соціальних мережах.