Бренд BOBKOVA продовжує інтегрувати українську матеріальну культуру в сучасну моду, зокрема запрошуючи до співпраці мисткинь. Так, у сезоні осінь-зима — 2025/26 героїнею нового кампейну стала Марія Прошковська — соціально залучена мисткиня, яка працює з перформансом та інсталяцією. Вона стала не лише обличчям лінійки, а й втіленням жінки BOBKOVA, її цінностей, світогляду і філософії життя.
Для засновниці бренду Крістіни Бобкової знімання стало закономірним продовженням власної практики та підкреслення важливості мистецтва в ширшому дискурсі, зокрема дизайнерському.
«Мені здається, що ми з Марією маємо дуже схоже відчуття жінки — її реалізації, творчості, цінностей і взаємодії зі світом. У неї є те світло в очах, сповнене сенсом і любов’ю до людей, яке є визначальним і для жінки BOBKOVA. Це глибина, усвідомленість і тиша, за якою стоїть сила, що живе в тендітній, сексуальній і вразливій жінці. Марія — мисткиня, яка говорить про складні речі чесно, через власну присутність і чутливість до світу. Саме тому її постать так природно поєдналася з філософією бренду, що завжди про внутрішню опору, жіночність і гідність, які звучать легко, але впевнено»,
— поділилася Крістіна Бобкова.

Для Марії Прошковської у співпраці з BOBKOVA особливо цінною стала можливість створити візуальну історію, що говорить про українську культуру, традиції та роль жінки в сучасному світі. Мисткиня також наголосила на спільності бачення образу жінки, що його транслює BOBKOVA через моду, а вона — через свою мистецьку практику.
«Можна сказати, що це певною мірою адвокація права жінки бути різною: сміливою, жіночною, маскулінною, вільною, рішучою й водночас романтичною»,
— зазначила Марія.
У колекції осінь-зима — 2025/26 Крістіна Бобкова зосередила увагу на ощадливості та винахідливості ремісничих технік, зокрема килимовій вишивці та клаптиковій аплікації. Об’ємна вишивка з петлями різного розміру — техніка, що традиційно використовується для створення ворсових килимів, — прикрашає пальта й жакети, представлені в нових кольорах: сірому та чорному.


Марія Прошковська також демонструє нову лінійку трикотажних виробів, що дарує відчуття свободи руху. До неї увійшли гольфи базових відтінків із ручною стебельчастою вишивкою, светри, а також шапки й шарфи ручної роботи. Це також відображає прагнення бренду працювати етично — використовувати апсайклінг для мінімізації відходів і підтримувати майстерність.
«Я відчуваю речі BOBKOVA на собі як продовження моїх уявлень про те, в чому я можу почуватися впевнено в будь-якій ситуації»,
— розповіла Марія Прошковська.

Цього сезону BOBKOVA продовжує експериментувати з багатофункціональністю одягу. Серед новинок — сорочка, яку можна носити задом наперед. Концепцію трансформерів також розвивають сукні бренду: чорна бавовняна модель, оздоблена шовком і клаптиковою аплікацією, має знімну спідницю.
Окрім цього, у колекції BOBKOVA традиційно присутній вплив чоловічого крою і сарторіальних технологій: шовкова обробка кишень, швів і комірців, натхнена преміальними чоловічими костюмами.
Лінійка адаптує елементи класичного чоловічого гардероба під сучасний жіночий стиль: вовняний джемпер на блискавці з коміром у стилі апаш, двосторонню об’ємну сукню-сорочку з деніму та розкішне пальто в підлогу з відстібним кейпом. Водночас дизайнерка працює з пропорціями, додаючи комфорту й м’якості: брюки мають відкриті шви, а високі шліци на сорочках і штанах надають силуету розслабленості. Жакети з об’ємними плечима збалансовані приталеним кроєм, що нагадує силует «пісочний годинник».

Аксесуари також відображають свідомий підхід бренду: сережки зі створеного вручну натурального каміння — оніксу, агату, піриту — доповнені стрічками із залишків тканин, використаних у студії BOBKOVA.



