Нова рекламна кампанія Miu Miu сезону осінь-зима — 2025/26, що отримала назву Femininities, — це відверта розмова про поняття жіночності, що виходить за межі усталених уявлень про гендер і жіночий одяг. Зірками кампейну стали представники різних галузей у світі моди, краси й культури: музикантка Това Бьорд, акторка і співачка Лу Дойон, модель Ріла Фукусіма, акторка Майгала Герролд, реперка Cortisa Star, а також український манекенник Юра Романюк і підприємиця Кайлі Дженнер. Miu Miu описує їх як потужний міждисциплінарний каст, об’єднаний силою характеру.
Тлом для знімання виступило щільне шовкове полотно — муар у пастельних відтінках. Його завданням було підсилити красу кадрів, зосереджуючись на силі портрета та гардеробі — елегантному і змістовному водночас.
Міучча Прада розмірковує про архетипи у гардеробі. Вони отримують нове трактування із переосмисленими формами — від романтичних фемінних до виразно маскулінних. У деяких виробах бюстгальтери моделюють силует, в інших — з’являються натяки на білизну. Нове бачення жіночності затверджують спідниці довжиною до коліна, лаконічні светри, а також ефектні кольори, принти і блискучі елементи.
У своїй лінійці дизайнерка також звертається до деталей, які є позачасовими й водночас відсилають до минулих епох, зокрема періоду 1940-х і 1950-х років.
Образи знаменитостей у рекламній кампанії Miu Miu довершують брошки й хутряні горжетки — втілення шику в повсякденні.