Призначений наприкінці березня креативним директором Mugler дизайнер Мігель Кастро Фрейтас вже означив власний курс для бренду: повернення до майстерної роботи з кроєм і віднайдення балансу між гламуром і строгістю. Днями в магазинах Mugler з’явилася його перша колекція, однак не представлена на подіумі цього жовтня Stardust Aphrodite, а нова міжсезонна лінійка pre-spring 2026, що отримала назву The Wardrobe of Identities («Гардероб Ідентичностей»).
Як розповів Мігель Кастро Фрейтас для WWD, сам він полюбляє називати колекцію Ground Zero («Нульовий рівень»), адже вона репрезентує базові елементи його бачення гардероба Mugler. У колекцію входять сорочки з плечовими підкладками, що формують силует «перевернутого трикутника», драпіровані топи з глянцевої шкіри, струмливі сатинові блузи та структуровані жакети.
Лінійку доповнюють виразні аксесуари й прикраси: високі шкіряні рукавиці, брошки та об’ємні браслети.

The Wardrobe of Identities не лише представляє гардероб Mugler, а й досліджує множинність ідентичностей жінки бренду. Мігель Кастро Фрейтас транслює цю ідею, зокрема, через свою першу рекламну кампанію, що була опублікована одночасно з виходом колекції.
Над зніманням «Гардероба ідентичностей» працювали швейцарський фотограф Рето Шмід і стиліст Роббі Спенсер. У кадрі модель Лоббі Беннет не лише приміряла полярні за настроєм аутфіти, аби підкреслити дуальність Mugler, а й демонструвала свої різні сторони через дзеркальні зображення.
«Оскільки гардероб називається The Wardrobe of Identities, ми хотіли почати з гри з ідеєю дуальності, з тим фактом, що ми не є лише однією особистістю, одним виміром — у нас є різні сторони»,
— поділився Фрейтас із WWD.
Адріан Корсен, генеральний директор Mugler Fashion, додав, що дебютна кампанія Мігеля є початком історії нової жінки Mugler: сильної, складної, еротично зарядженої та шалено незалежної.



