Ми продовжуємо активно стежити за тим, як нові креативні директори великих домів моди розвивають власне бачення їхньої спадщини через дебютні колекції та рекламні кампанії. Серед дизайнерів, які опинилися у центрі «гри у музикальні стільчики», — Майкл Райдер, новий очільник французького бренду Celine. Свою першу лінійку він представив на початку липня, тепер же ми роздивляємося кадри з кампейну, присвяченого їй.
Знята Зої Гертнер рекламна кампанія, як і казав Райдер у бекстейдж-нотатках до своєї першої колекції, не заперечує минулого Celine — вона бере коди Дому й переосмислює їх. Майкл відходить від суворих чорно-білих світлин свого попередника Еді Слімана, його чіткості й стриманості. Він пропонує публіці залиті сонячним світлом фото й аутфіти, доповнені великою кількістю каблучок, нашаруванням ланцюгів і підвісів.
Своє місце у зніманні віднаходять одні з найбільш запамʼятовуваних речей колекції весна-літо — 2026, зокрема скульптурна сукня з коміром-бантом, топ із фігурними асиметричними бретелями, класичні брюки зі стрілками, а також масивні сонцезахисні окуляри.
Центральне місце в кампанії посідає лінійка New Luggage, зокрема сумка Smile Variation, на якій застібка-блискавка формує посмішку. Модель не лише привернула чи не найбільшу увагу на показі Celine, а й буквально стала свідченням тієї легкості й іронії, що їх Райдер приніс у бачення Дому.
Зазначимо, що рекламна кампанія зʼявилася в Instagram бренду саме напередодні передзапуску лінійки New Luggage. Вона є переосмисленням знакової для Celine сумки Luggage — модель постає як перехід із минулого у сьогодення.
З-поміж аксесуарів на світлинах бачимо й сумку з лінійки Triomphe — культовий виріб, що випромінює позачасову елегантність. Модель оздоблює логотип Triomphe, що знайшов відображення не лише у колекції, а й у сценографії дебютного показу Майкла Райдера.