Колекція сезону весна-літо — 2025 стала особливою для Chanel, і не лише тому, що над нею працювала команда бренду без креативного директора на чолі, а й тому, що вона знаменувала повернення до Гран-Пале — культової локації Chanel, яка п'ять років перебувала на реставрації.
З настанням весни Дім пропонує нам знову згадати ніжну атмосферу та легкість польоту птаха, що панувала у Гран-Пале, і представляє нову рекламну кампанію. У Chanel також зазначили, що Гран-Пале було місцем проведення показів бренду протягом двох десятиліть, проте вперше стало тлом для кампейну.
Знімання за участі моделей Амар Аквей, Ліббі Беннетт, Нігіни Шаріпової та Елли Маккатчеон стало одою делікатності й втіленням образу безтурботної та впевненої жінки. Воно втілювало зв’язок Chanel і Гран-Пале, відзначаючи оригінальні коди бренду та демонструючи елегантний погляд на його ДНК.
У кадрі продемонстровано лінійку весна-літо — 2025, магнетичні силуети якої відображають різні грані сміливої та елегантної жінки в монохромних образах.
Як свого часу це робила сама Габріель Шанель, модний дім транслює любов до свободи через необмежений рух тіла в ніжних шифонових кейпах, а позачасовість Chanel втілює культовий твідовий костюм і вишукані муслінові сукні.