Луїз Троттер представила свою першу рекламну кампанію Bottega Veneta

Луїз Троттер представила свою першу рекламну кампанію Bottega Veneta

Нова глава в історії бренду розпочата

АВТОР:

ФОТО: Bottega Veneta

ОПУБЛІКОВАНО: 28 травня 2025

Цьогоріч чимало великих модних домів перегортають сторінку й починають творити нову історію під керівництвом нових креативних директорів. Так, днями Bottega Veneta представив першу рекламну кампанію після завершення ери Маттьє Блазі, зняту під керівництвом дизайнерки Луїз Троттер.

Перший кампейн нової креативної директорки Bottega Veneta відзначає 50-річчя фірмового шкіряного плетіння бренду Intrecciato, вперше представленого в 1975 році. Він отримав назву Craft is Our Language («Ремесло — це наша мова») і розкриває десятиліття майстерності виконання плетіння та збереження традицій у роботі зі шкірою.

Луїз Троттер представила свою першу рекламну кампанію Bottega Veneta

Як розповів CEO Дому Бартоломео Ронгон, Intrecciato — це не лише технологія виготовлення одягу та аксесуарів, це метафора, символ взаємоповʼязаності, обміну й спільного етосу, які були складовою ДНК Bottega від самого моменту заснування бренду. У своєму зніманні Луїз Троттер використовує жести рук як спосіб поєднання людей різних поколінь, культур, походження і контекстів. Це алюзія на плетіння, що не є буквальним його представленням.

Одяг у рекламній кампанії відходить на другий план. Ми бачимо рукави шкіряних жакетів, шкіряні рукавиці, проте у центрі кадру насправді опиняються жести як універсальна мова.

Луїз Троттер представила свою першу рекламну кампанію Bottega Veneta

Bottega Veneta, з-поміж іншого, відомий також відсутністю логотипа бренду. Ще з часів 1970-х років його засновники робили ставку на якість матеріалів і ручну роботу, просуваючи свою продукцію під слоганом «Ваших власних ініціалів достатньо». Згодом цю стратегію органічно доповнила відмова Bottega від соціальних мереж.

За цих умов Intrecciato стало однією з візитівок Дому. Символічно, що робота Троттер розпочинається саме із вшанування фірмового плетіння. Луїз підсилює естетику бренду, продовжуючи вести невербальну комунікацію з публікою. 

Луїз Троттер представила свою першу рекламну кампанію Bottega Veneta

Луїз Троттер представила свою першу рекламну кампанію Bottega Veneta

Луїз Троттер представила свою першу рекламну кампанію Bottega Veneta

Луїз Троттер представила свою першу рекламну кампанію Bottega Veneta

Луїз Троттер представила свою першу рекламну кампанію Bottega Veneta


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ