Стосунки зірки футбольного клубу Real Madrid Джуда Беллінгема й модного дому Louis Vuitton стають дедалі більш формальними — цього разу буквально, адже саме Беллінгем представив нову колекцію чоловічого ділового одягу, розробленого Фарреллом Вільямсом.
Нова колекція очільника чоловічої лінії Louis Vuitton Фаррелла — це універсальне бачення сучасного formalwear, що увібрало в себе переосмислені силуети робочого одягу та класичні мінімалістичні форми.
У рекламній кампанії Джуд Беллінгем показав, зокрема, вечірній total black outfit: жакет з відмінними за матеріалом лацканами-акцентами, брюки зі стрілками, сорочка, краватка й лаковані туфлі. У руках футболіст тримає шкіряну сумку Duo Pouch з оновленої лінійки LV Aerogram — також у тон образу.
Другий look — менш класичний і багатошаровий. Він складається з в’язаного светра з блискавкою на шиї, з-під якого визирає шматочок білого топу, темно-сірої «робочої» куртки зі шкіряними накладними кишенями. Доповнюють аутфіт лаковане взуття й сумка Boarding Messengers — також з лінійки LV Aerogram.
За словами Фаррелла Вільямса, Беллінгем приносить у колекцію сучасну елегантність і спокійну впевненість. Він якнайкраще демонструє, що чіткі лінії вбрання Louis Vuitton створені, аби рухатися разом з вами.
Однак ключовими в аутфітах футболіста стають деталі — фірмові елементи Louis Vuitton, дбайливо вплетені в образи. Принт у вигляді монограми LV на краватці, тиснення у формі логотипа Дому на ґудзиках і блискавках тощо.