Цьогоріч найбільш знакова сумка бренду Loewe — Puzzle Bag — відзначає своє 10-річчя. Вперше представлена у дебютній колекції Джонатана Андерсона, вона знаменувала початок нової ери та відродження іспанського модного дому, тож і нові його очільники — Джек Маккаллоу та Лазаро Ернандес — продовжують святкувати й підносити Puzzle Bag.
Як ми розповідали раніше, з нагоди ювілею Loewe презентував колекцію Puzzle 10, до якої увійшли 19 перевидань дизайнів із колекцій минулих років, а також одна нова модель — розшита тисячами крихітних шкіряних блискіток. Однак справді унікальний досвід для поціновувачів Loewe попереду, адже Дім виводить святкові заходи у площину офлайн, відкриваючи pop-up магазини у різних куточках світу.
Кожна з локацій — від Мадрида і Лондона до Нью-Йорка і Пекіна — перетворена на сучасний виставковий простір, що вшановує сумку Puzzle як символ сучасного підходу Loewe до розкоші. Вони демонструють симбіоз моди та мистецтва, ремесла та інновацій, креативу та функціональності.
Так, інсталяція в галереї Genesis Art Gallery у Пекіні розкриває історії, що стоять за вибраними для перевидання Puzzle 10 моделями, зокрема вірусною версією Pixel Re-edition. У її залах серія гігантських шармів знайомить відвідувачів із новим персонажем Loewe на ім’я Puzz, а простір з конфеті, натхнений показом осінь-зима — 2023 представляє нову сумку Confetti.
Ще одна виставка відкрилася у Dopeness Art Lab у Тайбеї, де в оббитій оксамитом кімнаті продемонстровані речі з лімітованої лінійки. Серед них — Ken Price Re-edition.
В універмазі Harrods у Великій Британії відкрився поп-ап у стилі еклектичних бутиків Casa Loewe, у якому прихильники бренду мають змогу побачити майстра у процесі роботи. Окрім цього, Дім оформив у фірмовому стилі шість вітрин, а також розробив брендований фургон на Hans Crescent, який пропонує каву та морозиво.
У Bergdorf Goodman у Нью-Йорку на оксамитових подіумах презентують Puzzle Bag, натхнені роботами Вільяма Морріса і Джо Брейнарда.