Напередодні бренд Levi’s представив колаборацію зі всесвітньо відомою артисткою Бейонсе. До лінійки увійшли сім лімітованих виробів, що є переосмисленням уже знакових моделей Levi’s.
У колекції Beyoncé x Levi’s, що отримала назву The Denim Cowboy, улюблені силуети трансформуються за допомогою таких фірмових деталей, як шкіряні нашивки та першої в історії бренду подвійної дугоподібної прошивки на задніх кишенях.
Серед представлених у співпраці іконічних моделей — джинси 501, що виготовлені зі спеціальним адаптованим співвідношенням стегон до талії, а також збільшеним простором у зоні сідниць і стегон. Окрім цього, у моделі 501 використовується більш еластична тканина і навіть шнурівка.
А для прихильників естетики 1990-х років Levi’s розробив нову модель джинсів — 501 '90s jeans. Вони мають класичну середню посадку та вільний прямий крій.
У межах колаборації було переосмислено й джинсівку у стилі 90-х років — універсальну і стильну модель, що вирізняється, зокрема, місткими внутрішніми кишенями.
Вихід колаборації супроводила рекламна кампанія, у якій нові вироби продемонструвала сама Бейонсе. Спільно з брендом співачка також представила 90-секундний відеоролик, що складається з трьох епізодів: «Пральня», «Більярдна зала» і «Рефрижератор».
На тлі лунає пісня Бейонсе Levi’s Jeans з альбому Cowboy Carter.
Також денімовий комплект Western Crystal приміряли танцівники на концерті Бейонсе у Лас-Вегасі у межах Cowboy Carter Tour.