Алессандро Мікеле для нової рекламної кампанії Valentino зосереджується на статичності кадру — щоб сповільнитися й насолодитися красою буденності. Затишне кафе з морозивом відчиняє свої двері, повз нього пробігають люди, проїжджають велосипедисти та навіть проходить кінь. Кожен із перехожих зайнятий своїми справами, ролик диктує для них новий ритм.
Атмосфера спокою й цінності кожної миті закарбовується у стайлінгу образів моделей, їхніх рухах і навіть саундтреку кампанії. На роль останнього було обрано композицію Imaginer l’Amour французької виконавиці Джульєтт Армане.
Режисер Глен Лахфорд розробив цю кампанію не за звичними канонами. Кожен із її персонажів, кожна з дій є рівнозначною — жодних акцентів, лише короткі фрагменти значно довших історій. Камера лишається нерухомою, події розгортаються всередині єдиного кадру.
Аутфіти моделей підносять актуальність стилістичних особливостей 1960-1970-х років. Проникають у них і мотиви богемної естетики, зокрема, у вигляді бахроми на замшевій сумці. Однак головне тут — ексцентричність бачення Алессандро Мікеле.
Total червоні луки з мереживними елементами, леопардові сукні з романтичними рукавами-воланами, блузи з акцентними комірцями, капелюшки pillbox, розшиті кристалами прозорі блузи, зелений джемпер із написом CHEZ VALENTINO. Все це поєднується у лінійці Valentino, граючи із контрастами фактур і силуетів.
З-поміж моделей у кадрі помічаємо Амелію Грей Гемлін, Кай Шрайбер, Софі Тетчер та італійського актора Лоренцо Зурзоло. За стайлінг відповідальним був Джонатан Кей.