Цьогоріч колекція Big Bang швейцарської годинникової компанії Hublot відзначає 20-річчя. Свого часу культова лінійка викликала фурор в індустрії, поєднавши нетрадиційні матеріали і нехтуючи усталеними традиціями. Два десятиліття по тому Hublot продовжує встановлювати нові правила розкоші й демонструвати яскравий та автентичний дух бренду.
Так, Hublot представляє нову рекламну кампанію, яка отримала своє втілення не в обличчі, а в мордочці. Героїнею кампейну стала не співачка, акторка чи модель, а найвідоміша у fashion-світі кішка Шупетт — улюблениця Карла Лагерфельда.
В обʼєктиві нідерландської фотографки Карлін Якобс кішка відпочиває в оксамитовому кріслі та роздивляється унікальний дизайн моделі Big Bang 20th Anniversary Red Magic. Кампанія за участі Шупетт, як розповідають у годинниковому бренді, пропонує рідкісний, самокритичний погляд на світ розкоші.
Окрім цього, вперше у рекламній кампанії Hublot зʼявляється новий слоган — Own It.
Зазначимо, що відома своїм богемним стилем життя Шупетт ніколи не брала участь у рекламі корму для тварин, адже страви для неї готує персональний кухар. Натомість за плечима кішки — знімання для брендів автомобілів і декоративної косметики, зокрема Opel і Shu Uemura.
Карл Лагерфельд забезпечив Шупетт розкішне життя: подорожі приватним літаком, дві покоївки і навіть iPad для розваг. Після смерті дизайнера його улюблениця залишилася під опікою довіреної особи — Франсуази Касот.