Кайя Гербер стала зіркою першої рекламної кампанії Сари Бертон для Givenchy

Знімання, що вшановує жінок і жіночий погляд

АВТОР:

ФОТО: Givenchy

ОПУБЛІКОВАНО: 12 червня 2025

Цього березня Сара Бертон дебютувала із колекцією осінь-зима — 2025/26 на посаді креативної директорки Givenchy, що знаменував глибоке дослідження архівів Дому та відзначив майстерність роботи дизайнерки із силуетом, формами і лініями. Тепер же Сара Бертон представляє свою першу рекламну кампанію бренду — оду сучасній жінці Givenchy

Колекція осінь-2025 розкриває нові архетипи жінки бренду, що водночас глибоко пов’язані з корінням Дому. Ключовими елементами стають вишуканий й ідеально продуманий крій костюмних елементів, денім, шкіра, а також сукні-бейбідол та інші елементи. 

У кадрі їх носить Кайя Гербер, яка стала зіркою дебютної рекламної кампанії Сари Бертон для Givenchy. Цікаво, що й для самої Кайї знімання стало першим проєктом для Дому. Поряд із моделлю також позує нідерландська режисерка Халіна Реїн, відома за стрічкою «Хороша погана дівчинка» за участі Ніколь Кідман. 

У кампейні Кайя Гербер, вбрана у мінісукню-бюстьє з мереживним оздобленням та золоті дзеркальні скульптурні туфлі на підборах, втілює образ акторки, а Халіна — займає звичне для себе режисерське крісло. В одному з кадрів вона опускається навколішки біля Кайї, немов поправляючи її позу. 

«Кайя Гербер і Галіна Рейн передали те, що я люблю в творчій співпраці жінок»,

— поділилася Сара Бертон в Instagram бренду Givenchy

На сайті бренду також були опубліковані кілька кадрів зі знімання. Так, модель постає перед нами у червоній мінісукні та лоферах, збоку фото — бачимо кілька сторінок сценарію. 

На іншій світлині Кайя стоїть спиною, демонструючи приталені вигини силуету нового жакета від Givenchy.

Кайя Гербер стала зіркою першої рекламної кампанії Сари Бертон для Givenchy

Кайя Гербер стала зіркою першої рекламної кампанії Сари Бертон для Givenchy


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ