Цього березня Сара Бертон дебютувала із колекцією осінь-зима — 2025/26 на посаді креативної директорки Givenchy, що знаменував глибоке дослідження архівів Дому та відзначив майстерність роботи дизайнерки із силуетом, формами і лініями. Тепер же Сара Бертон представляє свою першу рекламну кампанію бренду — оду сучасній жінці Givenchy.
Колекція осінь-2025 розкриває нові архетипи жінки бренду, що водночас глибоко пов’язані з корінням Дому. Ключовими елементами стають вишуканий й ідеально продуманий крій костюмних елементів, денім, шкіра, а також сукні-бейбідол та інші елементи.
У кадрі їх носить Кайя Гербер, яка стала зіркою дебютної рекламної кампанії Сари Бертон для Givenchy. Цікаво, що й для самої Кайї знімання стало першим проєктом для Дому. Поряд із моделлю також позує нідерландська режисерка Халіна Реїн, відома за стрічкою «Хороша погана дівчинка» за участі Ніколь Кідман.
У кампейні Кайя Гербер, вбрана у мінісукню-бюстьє з мереживним оздобленням та золоті дзеркальні скульптурні туфлі на підборах, втілює образ акторки, а Халіна — займає звичне для себе режисерське крісло. В одному з кадрів вона опускається навколішки біля Кайї, немов поправляючи її позу.
«Кайя Гербер і Галіна Рейн передали те, що я люблю в творчій співпраці жінок»,
— поділилася Сара Бертон в Instagram бренду Givenchy.
На сайті бренду також були опубліковані кілька кадрів зі знімання. Так, модель постає перед нами у червоній мінісукні та лоферах, збоку фото — бачимо кілька сторінок сценарію.
На іншій світлині Кайя стоїть спиною, демонструючи приталені вигини силуету нового жакета від Givenchy.