Уявіть, що ви можете грати зі своїм образом, як вам заманеться, показувати світу те, що ви хочете показати. Щодня, у будь-яку мить ви можете бути, ким завгодно, і це тільки ваш вибір. Ви можете віднайти власне прочитання фемінності, адже маєте силу, впевненість і почуття стилю, щоб зробити це. Саме ця ідея покладена в основу нової концепції іспанського бренду Mango, що отримала назву Craft your own story і закликає творити власну історію.
Свободу бути ким завгодно, що стала центральною ідеєю оновлення Mango, втілює модель Кая Гербер. Як пояснив бренд, вона ідеально відображає дух часу і пояснює, як одяг може стати інструментом побудови сильної, рішучої та стильної особистості.
Окрім цього, представники бренду зазначають, що Кая стала не просто новим обличчям Mango — протягом року на них чекає масштабна співпраця.
У своїй дебютній рекламній кампанії для Mango Кая Гербер демонструє нову колекцію Capsule — романтичну та піднесену, ідеальну для найбільш особливих заходів. В об’єктиві фотографа Стефа Мітчелла американська модель позує у виконаних з високоякісного шовку, італійського атласу та крепу сукнях.
Серед них — вироби, складно розшиті бісером вручну; декоровані бахромою, що створює динаміку в образі та розкриває нові форми; асиметричні сукні, а також модель із глибоким V-подібним вирізом і акцентною квіткою.
«Для мене маркером вдалого одягу є те, чи викликає він у вас бажання щось робити. Ви купуєте нову пару взуття, а потім хочете вийти прогулятися, або ви купуєте сукню й хочете піти танцювати»,
— поділилася Кая Гербер із виданням Harper`s Bazaar.