Британський бренд Burberry святкує початок літа і відкриває фестивальний сезон новою рекламною кампанією. Хедлайнерами Burberry Festival стали зірки світу музики, моделінгу і телебачення, серед яких Кара Делевінь, Алекса Чанг, Голді, Синмін зі Stray Kids, Лойл Карнер, Чай Картьє, Джон Глейшер, а також Ліам Галлагер і його діти — Леннон, Моллі та Джин.
У динамічній серії портретів кампейн Burberry вшановує фестивальну культуру, надихаючись Великою Британією періоду 1990-х років — рухом Cool Britannia. Його назва виникла на позначення періоду особливої гордості за культуру Сполученого Королівства. У знімках британська ідентичність розкривається через призму спільної віри у силу музики.
«Уявіть собі кампанію як колаж. Відверті моменти, що зафіксували фанатів на дозвіллі та виконавців-хедлайнерів між концертами. Burberry перебуває у центрі літнього фестивального календаря — це засіб творчого самовираження та водночас уніформа, яку використовують відвідувачі фестивалів»,
— поділився креативний директор Деніел Лі.
В об’єктиві фотографа Дрю Вікерса і режисерки Кім Геріг знаменитості позують на тлі звукових систем і сцен. Саундтреком рекламної кампанії стала композиція Sweet Harmony гурту Liquid, яка лунає на британських фестивалях уже близько 34 років.
Burberry Festival представляє накидки та куртки з капюшонами з фірмовим картатим принтом бренду, шкіряні куртки, сатинові тренчі, куртки Harrington, а також парки, пошиті з нейлону або бавовняного габардину зі спеціальним покриттям.
На світлинах зірки позують у картатих сорочках, мішкуватих футболках, поло, майках, бікіні та мінікілтах. Їхні образи доповнюють гумові чоботи Marsh у клітинку Burberry Check, черевики Moor, шкіряні сабо Potter і спортивні сітчасті кросівки Matrix.
Окрім цього, Ліам Галлагер у кадрі носить парку Burberry з власного гардероба. Модель була представлена колишнім дизайнером бренду Крістофером Бейлі у сезоні весна-літо — 2018. З нагоди виходу лінійки Burberry Festival парка буде перевидана обмеженим тиражем.