Ідея провести вечір, граючи в лото, видається вже не такою і нудною, якщо призами стають вироби від бренду Jacquemus. Учора, 5 грудня, у Парижі його креативний директор Симон Порт Жакмюс спільно з рекламною агенцією yoann et marco, яку очолює його чоловік Марко Маестрі, провели великий захід La Loterie.
Одразу 200 прихильників Jacquemus, які попередньо зареєструвалися на сайті бренду, отримали можливість стати учасниками найбільшого модного лото. Все як у класичній грі: ведучий озвучує цифри, що випадають на кульках, а гравці уважно стежать за ними й закривають відповідні клітинки на своїх картках. Переможець, щойно заповнивши весь листок, вигукує «Бінго!» та отримує в подарунок сумки, взуття й теплі головні убори від Jacquemus.
Ведучим La Loterie став французький режисер і fashion-журналіст Лоік Прижан, серед творчого доробку якого фільм «Марк Джейкобс і Louis Vuitton».
На сторінці бренду в Instagram Симон Порт Жакмюс поділився, що на проведення модної лотереї його надихнуло рідне село та улюблений вид грудневих розваг.