Цього сезону шведський масмаркет-гігант H&M повертається до Тижня моди в Лондоні, аби провести спільний показ чоловічої та жіночої колекцій сезону осінь-зима — 2025/26. Як розповідають у компанії, шоу має на меті відобразити оновлену прихильність H&M до авторитету високої моди й творчих інновацій і водночас вірність основним цінностям демократичного стилю бренду.
Минулої осені під час Лондонського тижня моди H&M спільно з відомою виконавицею Charli XCX організував модний перформанс, виконаний у тематиці її альбому Brat. Цього разу бренд планує провести презентацію, що вийде за межі класичного подіуму: її доповнюватимуть атмосферні хіти й стильні візуальні ефекти.
«Ми раді повернутися до Лондонського тижня моди у вересні цього року з особливим досвідом шоу, що підкреслить фокус H&M на моді та дизайні. Цей момент відображає нашу відданість творчості, майстерності та вищому напрямку дизайну»,
— поділилася Енн-Софі Йоганссон, керівниця з дизайну й креативна радниця H&M. Її слова цитує WWD.
Енн-Софі також зазначила, що Лондон лишається однією з найдинамічніших столиць моди у світі, тож він є ідеальним місцем для демонстрації еволюції ДНК дизайну H&M на модній арені.