Заснований у 1925 році як невеликий бутик у центрі Рима, Модний дім Fendi відзначає сторіччя витонченості, спадковості сенсів, високої дизайнерської майстерності й ремесла. Тож з цієї нагоди бренд презентує перевидання архівних сумок, адже саме цей аксесуар несе у собі формувальні спогади.
До серії перевипуску увійшли такі моделі, як Adele, Fendi S., Fendi Gemini, Fendi X-Ray, Under Coat, Mon Tresor, La Pasta та Fendi Spy. Однак окремо Дім виділяє дві найбільш культові сумки сучасного покоління — Baguette і Peekaboo, обидві розроблені Сильвією Вентуріні Фенді.
Оновлюючи свої незмінні коди, Fendi поєднує легендарні сумки Baguette і Peekaboo у новій рекламній кампанії, що отримала красномовну назву Fendi For Yourself. Протиставляючи їх і зображаючи грайливе суперництво між Baguette girls і Peekaboo girls, Дім водночас підкреслює нерозривний зв’язок між цими двома моделями.
Окрім цього, відеоролик за участі популярного жіночого гурту KATSEYE наголошує на пошуках особистого стилю та експериментах у виборі одяг й аксесуарів, що транслюють вашу індивідуальність.
У зніманні взяла участь також німецька інфлюенсерка, фудблогерка Нара Сміт, яка позує із сумкою Peekaboo. Її опонентка у кадрі — модель Джордан Деніелс, чий аутфіт доповнює Fendi Baguette.
Кампейн пропонує глядачам два варіанти, тож який із них оберете ви? До якої команди приєднаєтеся?
Зазначимо, що вперше представлена у 1997 році Fendi Baguette стала справжнім культурним феноменом: згадайте лишень її появу в серіалі «Секс і місто». Нині вона є символом модної свободи та сміливості, молодого бунтівного духу, відображає ностальгію за періодом кінця 1990-х — початку 2000-х років.
Peekaboo ж транслює відданість Fendi принципам своєї майстерності: елегантність поза часом і витонченість — зберігаючи при цьому свою універсальність.