Днями увесь модний світ вкотре заговорив про Balenciaga, однак цього разу — розмірковуючи про його майбутнє, адже креативний директор бренду Демна Гвасалія відтепер очолюватиме Gucci. Та доки перестановки у великих домах тривають, їхня робота не спиняється, тож сьогодні пропонуємо вам розглянути нову рекламну кампанію Balenciaga сезону весна-літо — 2025.
Нова серія світлин, авторства британської мисткині Наді Лі Коен, шукає натхнення у добі старого Голлівуду та переосмислює класичні проби костюмів у кіно. За допомогою портретів відомих акторів кампейн розглядає різноманітні кінематографічні тропи й архетипи, досліджує зв’язок між одягом, ідентичністю і продакшеном.
Так, у рекламній кампанії Balenciaga кожен отримує свою роль: відомий завдяки ролі спеціального агента ФБР у серіалі «Твін Пікс» Кайл Маклаклан позує у чорному пальті з округлою лінією плечей і високим коміром, втілюючи «Злодія»; акторка серіал «Ідол» Рейчел Сеннотт у светрі й панчохах, доповнених сумкою Rodeo зображає «Її»; швейцарсько-угорська акторка Сунньї Меллес у блискучому принтованому костюмі зі структурованими плечима — «Світська левиця»; китайський актор Чжоу Ю приміряє об’ємний бомбер і «брудні» джинси для «Головної ролі», а Лінда Хонейман у романтичні сукні зіграє саму себе.
Однак зіркою голлівудської рекламної кампанії, безперечно, стала саме Rodeo Bag. Представлена у різних розмірах і відтінках, вона доповнювала аутфіти майже кожного з персонажів.
Важливо, що кампейн сезону весна-літо — 2025 стане одним з останніх авторства Демни Гвасалії для Balenciaga. Він розпочне роботу у Gucci вже після липневого Haute Couture шоу.