Джуліанна Мур, Лоренцо Музетті та перший дизайн-директор Bottega Veneta у кампейні «Ремесло — це наша мова» від Bottega

Глибоко символічні кадри

АВТОР:

ФОТО: Bottega Veneta, Instagram: @louise_trotter_

ОПУБЛІКОВАНО: 30 травня 2025

Ера керівництва Луїз Троттер у Домі Bottega Veneta символічно розпочалася зі святкування 50-річчя фірмового шкіряного плетіння Intrecciato, що вже протягом півстоліття є не просто однією з найважливіших складових ДНК бренду, а і його візитівкою. Тож саме Intrecciato, що втілює всю сутність Bottega, — якісні матеріали, традиційне ручне ремесло, взаємопов’язаність і спільність, присвячений перший кампейн Луїз Троттер на посаді креативної директорки. 

Перша його частина уникала буквального представлення Intrecciato, вона говорила до аудиторії універсальною мовою жестів, що має здатність об’єднувати. У кадрі ми бачимо лише руки, що складаються у сердечко, показують знак peace і формують зв’язок між людьми. Руки, що плетуть і опановують віковічне ремесло. 

І вчора ми зрештою побачили, кому ж належать руки, які розповідали нам про знакове Intrecciato. Так, у серії світлин і коротких роликів від Bottega Veneta з’являються письменниця Зеді Сміт, акторка Джуліанна Мур, репер Tyler, The Creator, співачка Нене Черрі, тенісист Лоренцо Музетті, кінорежисер Даріо Ардженто та інші знаменитості. 

Зеді Сміт у кампейні «Ремесло це наша мова» від Bottega Veneta

Джуліанна Мур у кампейні «Ремесло це наша мова» від Bottega Veneta

Tyler, The Creator у кампейні «Ремесло це наша мова» від Bottega Veneta

Одним із найважливіших гостей кампейну став Едвард Б’юкенен, перший дизайн-директор Bottega Veneta та автор першої ready-to-wear лінійки бренду. 

«Існують маленькі деталі, які, знаєте, ніби поєднують. Моя бабуся була швачкою, вона створювала одяг для церковних леді. Мене завжди приваблював цей ремісничий аспект. Я усвідомлював, що мистецтво, дизайн, ручна робота — це моє»,

— поділився Б’юкенен у відео для Bottega

Едвард Б'юкенен у кампейні «Ремесло це наша мова» від Bottega Veneta

Участь у зніманні також узяла акторка Лорен Гаттон, яка носила клатч із плетінням Intrecciato у фільмі «Американський жиголо» 1980 року і стала однією з перших амбасадорок «тихої розкоші» Bottega Veneta. 

Зазначимо також, що над зніманням працював британський фотограф Джек Девісон, а за постановку рухів відповідала Леніо Каклеа. 

Рекламна кампанія Craft is Our Language не має на меті робити гучні заяви — вона спілкується жестами. У цьому й полягає філософія Bottega Veneta — бренду, що не має логотипа й навіть не присутній у соціальних мережах.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ