Другого дня Ukrainian Fashion Week, 5 вересня, відбулася прем’єра колекції MARCHI × 1664, створеної у співпраці українським дизайнерським брендом MARCHI та французьким брендом Kronenbourg 1664.
В основі лінійки — філософія 1664: життя зі смаком і створення яскравих моментів відпочинку. Під час її розроблення дизайнери надихалися атмосферою подорожей і активного дозвілля. Так, легкі силуети, абстрактні принти нагадують парашути, дельтаплани й динаміку пригод, а вечірні образи створюють відчуття затишку і стилю.
Співпраця засвідчила поєднання французького шику та сучасного українського дизайну, що зробило колекцію ще більш унікальною.
«У нас вийшла дуже цікава колаборація з брендом Kronenbourg 1664, яка на перший погляд може здатися неочевидною для бренду верхнього одягу, але саме в цьому для мене полягала цінність — поєднати різні настрої та створити щось нове. Ця колекція стала для нас експериментом не тільки у формах, а й у партнерстві. Я рада, що нам вдалося показати, що навіть найнесподіваніші поєднання можуть звучати гармонійно. Я вдячна партнерам і команді, які розділили цей експеримент разом зі мною»,
— поділилася Валерія Марчі, дизайнерка бренду MARCHI.
У межах шоу яскраві й живі образи лінійки переносили глядача у світ пригод, активного відпочинку і стильного lifestyle.
Після показу колекція була представлена в корнері бренду Kronenbourg, де гості могли роздивитися її у деталях і навіть приміряти образи. Такий формат демонстрації дозволив усім присутнім відчути атмосферу лінійки та ближче познайомитися з її дизайном.
«Для Kronenbourg 1664 ця колаборація стала можливістю подивитися на наш бренд під іншим кутом — через мову моди і креативного партнерства. Ми прагнемо надихати людей жити зі смаком, і колекція з MARCHI чудово відображає цю філософію: свобода, стиль та емоції, які залишаються у пам’яті»,
— додала Марина Грона, бренд-менеджерка Kronenbourg 1664 в Україні.
Колекція MARCHI × 1664 буде доступна для продажу навесні 2026 року.