Однією з найбільш обговорюваних новин модної індустрії минулого тижня став реліз нової рекламної кампанії Givenchy, присвяченої колекції весна-літо — 2026. Знімання є другою главою у серії портретів, що їх презентує Сара Бертон на посаді креативної директорки Дому. Цього разу кампейн отримав назву «Друзі та музи».
«Мої друзі часто є моїми музами, а мої музи часто стають друзями»,
— поділилася Сара Бертон.
Друга частина її портретів відзначає стосунки бренду з американською акторкою Руні Марою та британською панк-іконою, бас-гітаристом гурту The Clash Полом Сімононом.


Над зніманням працювала фотографка Коллієр Шорр, в обʼєктиві якої для Givenchy раніше позували Кайя Гербер, Вітторія Черетті, Єва Герцигова, а також члени креативної команди Сари Бертон.
Портретні світлини в рекламних кампаніях Givenchy надзвичайно інтимні. Вони фіксують справжність знаменитостей через міміку і мову тіла. У цьому кампейні Руні Мара стає втіленням елегантності й водночас суворості, стриманості та мінімалізму. Пол Сімонон же демонструє артистизм у чистому вигляді.


Зазначимо, що Руні Мара мала зіграти роль Одрі Гепберн — головної музи Юбера де Живанші — у байопіку від Луки Гуаданьїно. Однак доля проєкту лишається невідомою: про нього не було чути жодних новин, відколи режисер полишив роботу над картиною.






