Однією з ключових змін модної індустрії 2025 року стало оголошення Донателли Версаче про відхід з посади креативної директорки Versace, що знаменувало початок великих змін для Дому. І хоча ім’я наступника Донателли вже відомо — ним стане Даріо Вітале, — модна індустрія все ж пильно стежила за останніми рішеннями дизайнерки на посаді.
І схоже, фінальний акорд вже пролунав: ним стала рекламна кампанія сезону осінь-зима — 2025/26, що, за словами самої Донателли Версаче, мала на меті створити атмосферу веселощів, любові та сміливості дивитися вперед, чекаючи на початок нової глави в історії бренду.
«Енергія цієї кампанії була надзвичайною. Вона була присвячена дружбі, вірності та коханню. Кампанія була створена, щоб оспівувати душу жінки Versace. Її силу, її дух, її свободу. Кожна колекція — це історія Versace. І я завжди готова до наступного розділу»,
— прокоментувала Донателла.
Рекламна кампанія, створена відомим дуетом fashion-фотографів Мертом і Маркусом, об’єднала A-list моделей і давніх подруг Versace, серед яких Клаудія Шиффер, Кейт Мосс, Крістен Макменамі, Амбер Валлетта, Анок Яй, Саскія де Брау, Лю Вень, Міка Арганьярас, Міла Ван Етен і Джекі Хупер.
Знімання демонструє як вироби з останньої колекції Дому авторства Донателли, так і архівні образи, аби вшанувати роботу дизайнерки й докладені нею зусилля, її сміливе самовираження і жіночність. Це свято свободи, сили та влади.
У межах кампейну його зірки також поділилися своїми думками про спадщину Versace і Донателли Версаче зокрема, а також висловили свою вдячність дизайнерці.
«Навіть після 30 років співпраці з Донателлою її робота лишається свіжою, енергійною, красивою, і я завжди вражена результатом. Донателла ідеально втілює все прекрасне, що є в Італії, а також всю радість бути жінкою. Вона знає, як піднести те найкраще, що є в мені. Донателла — серце Versace»,
— прокоментувала Клаудія Шиффер.
Своєю чергою Кейт Мосс додала, що Донателлі та її брату Джанні вдалося створити світ, у якому зустрічаються рок-н-рол, веселощі та секс. Сьогодні Versace — це есенція гламуру.
Амбер Валлетта зазначила, що у Versace кожен момент відчувається знаковим: потужним, сексуальним і беззастережно чесним із собою.