У межах Тижня моди в Парижі свою колекцію для Дому Dior представила Марія Грація К’юрі, яка цього разу надихалася творчістю британської письменниці Вірджинії Вулф, зокрема її романом «Орландо», а також спадщиною своїх попередників — Джанфранко Ферре та Джона Гальяно.
Так, у колекції осінь-зима — 2025/26 бренду Dior дизайнерка поєднала комірці Єлизаветинської епохи, елегантні кринолінові спідниці та легендарні футболки J’adore Dior. Днями в Instagram Марія Грація К’юрі поділилася залаштунками роботи над лінійкою та розповіла кілька цікавих деталей.
Особливу увагу в новій колекції Марія Грація Кʼюрі приділила архітектурним силуетам Джанфранко Ферре, який обіймав посаду креативного директора Dior з 1989 року по 1996 рік. Вагомою частиною його спадщини стали, зокрема, білі сорочки — саме їх вшановує дизайнерка бренду, презентуючи моделі з білого попліну.
Водночас Марія Грація проявляє в них і власний стиль: сорочки стають більш обʼємними та драматичними, доповнюються аплікаційним мереживом і довгими знімними чорними рюшами.
Архітектурний вимір моди Джанфранко Ферре відобразився і в кринолінах. Вироби дизайнера, що демонстрували поєднання мистецтва і моди, були представлені в межах Флорентійської бієнале в 1996 році. Саме їхні ескізи були переосмислені в лінійці осінь-зима — 2025/26.
Мінісукні-криноліни стали прикладом небуквальної данини історії моди від Марії Грації Кʼюрі.