Світ моди готується зустріти радикальні зміни разом із призначенням Демни Гвасалії на посаду креативного директора бренду Gucci. І, схоже, відомий своїми новаторськими підходами дизайнер уже вдається до експериментів зі стратегією Дому — інсайдери повідомляють, що дебютна колекція Демни надійде в продаж одразу після презентації, уникнувши не лише традиційної піврічної перерви, а й можливо проведення подіумного шоу.
Формат see now — buy now не є новим. Такі бренди як Burberry, Jacquemus і Balenciaga, що його тоді очолював саме Демна, впроваджували такі підходи у свою бізнес-стратегію, прагнучи підвищити продажі колекцій завдяки медійному шуму й численним обговоренням Тижнів моди.
Як повідомляє MF Fashion, Gucci розглядає ідею такого формату для дебютної колекції Демни — одяг та аксесуари з першої колекції дизайнера миттєво потраплять до 50 бутиків по всьому світу, а також стануть доступні до купівлі онлайн. Керівництво холдингу Kering усвідомлює, що затяті фанати Гвасалії просто не можуть дочекатися побачити його роботи для Gucci.
Зазначимо, що Kering наразі переживає скрутні часи. Епоха Сабато Де Сарно знаменувала період глибокої кризи для Дому, спричиненої, зокрема, загостренням на геополітичній арені, світовою економічною кризою та загальним падінням показників товарів люкс-сегменту на ринку.
Лише у першому кварталі 2025 року продажі Gucci впали на 25%. Тож нині Kering, для якого Gucci становить левову частку капіталу, сподівається, що Демна Гвасалія зможе виправити ситуацію.