Літній сезон стрімко наближається, а разом із ним — пора актуальності сонцезахисних окулярів. Днями бренд Chanel представив нову рекламну кампанію, у якій розгорнув перед своїми прихильниками справжнє дослідження: що ховається за рамкою оправи?
У новому кампейні сонцезахисні окуляри постають вікном у творчі глибини душі. Кожна з моделей поєднує вічні коди Дому Chanel та водночас сучасну дизайнерську експресію — акцентну фурнітуру, елементи ретронатхнення. Лінійка окулярів, зафіксована в об’єктиві фотографа Каріма Садлі, передає незмінну привабливість Chanel у зухвалості бачення та витонченості сенсів.
Для рекламної кампанії бренду позували його відомі амбасадори, серед яких кенійська акторка і володарка премії «Оскар» Люпіта Ніонго, яку ви могли бачити у фільмах «Чорна пантера» і горорі «Ми». Вона поділилася враженнями щодо конструкції окулярів Chanel і відзначила варіативність модельного ряду.
«Очі часто є першим пунктом контакту між людьми; окуляри — це чудовий спосіб миттєво виразити щось про себе. І звісно, сонцезахисні окуляри додають образу настрою й загадковості»,
— розповіла Люпіта.
Участь у зніманні взяла й японська акторка Нана Комацу, а також зірка фільму «Субстанція» Маргарет Квеллі. Остання приєдналася до великої родини Chanel ще понад десять років тому. За словами знаменитості, для неї надзвичайна честь працювати з Домом із 16 років — спершу як модель, а нині як акторка.
«Я люблю окуляри, бо за ними можна сховатися. Окуляри Chanel особливі тим, що зберігають у собі загадку. Одягаючи їх, ти ніби перетворюєшся на Одрі Гепберн чи Ґрейс Келлі, ти ніби подаєш знак, що у тебе є свої таємниці»,
— поділилася Маргарет Квеллі.
Однак чи не найбільшу увагу привернув новий амбасадор бренду, американський репер, кар’єра якого перебуває на своєму піку, володар Grammy і Пулітцерівської премії — Кендрік Ламар. Попри те що Chanel не створює одяг для чоловіків, Кендрік доєднався до числа його друзів, адже розділяє його ключові цінності.
«Chanel має позачасову спадщину — і це те, що я завжди готовий підтримувати. Оскільки вони не шиють одяг для чоловіків, я знав, що моїм вибором будуть саме окуляри».