Chanel представляє нову рекламну кампанію за участі Маргарет Квеллі та Кендріка Ламара

Chanel представляє нову рекламну кампанію за участі Маргарет Квеллі та Кендріка Ламара

Обличчя нової генерації знаменитостей

АВТОР:

ФОТО: Надані Chanel

ОПУБЛІКОВАНО: 28 квітня 2025

Літній сезон стрімко наближається, а разом із ним — пора актуальності сонцезахисних окулярів. Днями бренд Chanel представив нову рекламну кампанію, у якій розгорнув перед своїми прихильниками справжнє дослідження: що ховається за рамкою оправи? 

У новому кампейні сонцезахисні окуляри постають вікном у творчі глибини душі. Кожна з моделей поєднує вічні коди Дому Chanel та водночас сучасну дизайнерську експресію — акцентну фурнітуру, елементи ретронатхнення. Лінійка окулярів, зафіксована в об’єктиві фотографа Каріма Садлі, передає незмінну привабливість Chanel у зухвалості бачення та витонченості сенсів. 

Для рекламної кампанії бренду позували його відомі амбасадори, серед яких кенійська акторка і володарка премії «Оскар» Люпіта Ніонго, яку ви могли бачити у фільмах «Чорна пантера» і горорі «Ми». Вона поділилася враженнями щодо конструкції окулярів Chanel і відзначила варіативність модельного ряду. 

«Очі часто є першим пунктом контакту між людьми; окуляри — це чудовий спосіб миттєво виразити щось про себе. І звісно, сонцезахисні окуляри додають образу настрою й загадковості»,

— розповіла Люпіта. 

Chanel представляє нову рекламну кампанію за участі Маргарет Квеллі та Кендріка Ламара

Участь у зніманні взяла й японська акторка Нана Комацу, а також зірка фільму «Субстанція» Маргарет Квеллі. Остання приєдналася до великої родини Chanel ще понад десять років тому. За словами знаменитості, для неї надзвичайна честь працювати з Домом із 16 років — спершу як модель, а нині як акторка. 

«Я люблю окуляри, бо за ними можна сховатися. Окуляри Chanel особливі тим, що зберігають у собі загадку. Одягаючи їх, ти ніби перетворюєшся на Одрі Гепберн чи Ґрейс Келлі, ти ніби подаєш знак, що у тебе є свої таємниці»,

— поділилася Маргарет Квеллі. 

Chanel представляє нову рекламну кампанію за участі Маргарет Квеллі та Кендріка Ламара

Chanel представляє нову рекламну кампанію за участі Маргарет Квеллі та Кендріка Ламара

Однак чи не найбільшу увагу привернув новий амбасадор бренду, американський репер, кар’єра якого перебуває на своєму піку, володар Grammy і Пулітцерівської премії — Кендрік Ламар. Попри те що Chanel не створює одяг для чоловіків, Кендрік доєднався до числа його друзів, адже розділяє його ключові цінності. 

«Chanel має позачасову спадщину — і це те, що я завжди готовий підтримувати. Оскільки вони не шиють одяг для чоловіків, я знав, що моїм вибором будуть саме окуляри».

Chanel представляє нову рекламну кампанію за участі Маргарет Квеллі та Кендріка Ламара


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ