Ще не встигло опасти все листя, а бренди вже розпочинають підготовку до зимових свят. Так, дедалі частіше ми бачимо презентації подарункових наборів, вишукані колекції вечірнього вбрання, а також рекламні кампанії.
Днями ювелірний бренд Cartier представив різдвяний проморолик, що втілював атмосферу свята і вселяв у глядачів його дух — мов мелодія, що з кожною своєю нотою наповнює своєю чарівністю світ.
За сюжетом відеоролика група музикантів у пошуках найчудовіших подарунків слідує за пантерою. Просто перед ними вишукане лобі перетворюється на тропічний ліс, сходи — на фортепіано; починає падати сніг, а музика творить свою магію.
«Maison запрошує в дивовижну казку зими, де мелодія створює святковий ритм і починається чарівний вечір».