Минулого тижня відбулася, без жодних перебільшень, головна подія Тижня моди в Нью-Йорку — після шестирічної паузи бренд Calvin Klein повернувся на подіум під керівництвом нової креативної директорки Вероніки Леоні. Повертати колишню велич бренду дизайнерка, відома своєю роботою The Row, Jil Sander та Celine, заходилася з дослідження мінімалістичних кодів Calvin Klein і їхнього переосмислення.
Тепер же бренд пропонує нам познайомитися з новою осінньо-зимовою колекцією ще ближче, розглянувши нове знімання. У ньому Леоні поєднала зухвалість мінімалізму і силу самовираження у силуетах вбрання — округлих і вузьких, часом оздоблених драпіруванням. Основою дизайну стали чистота й радикальна елегантність.
Як зазначають у коментарі до знімання, нова колекція Calvin Klein є максимально функціональною. Зокрема, верхній одяг і аксесуари з неї призначені для повсякденного використання.
В інших виробах строгий крій поступається місцем плавним лініям і вишивці.