Літо добігає кінця, і про це нам нагадує британський бренд Burberry, який днями представив рекламну кампанію сезону осінь-2025. Вона знаменує повернення до столиці з відпустки або ж вікенду в сільській місцевості й отримала символічну назву Back to the City.
Креативний директор Деніел Лі презентує серію світлин і відео як екскурсію Лондоном. Локацією для знімання став верхній ярус червоного двоповерхового автобуса, а тло прикрашає вишукана архітектура міста.
Осінній кампейн Burberry зняв фотограф і режисер Анджело Пеннетта. У його об’єктиві позували музикант Джімоті Лакост, який також створив ексклюзивний саундтрек для знімання; зірка соціальних мереж Bus Aunty — Бемі Ороджуогун та моделі Нора Аттал, Рубуен Білан-Керролл і Ліббі Беннетт.
«Оголошення для пасажирів: тренчі повинні бути завжди застібнуті»,
— йдеться в одному з дописів. Публікації просочені не лише британським стилем, а й легким іронічним гумором, що також стає однією з визначних рис бренду.
Силуети вбрання з нової колекції Burberry — це переосмислена спадщина, що водночас ідеально підходить для стильного екскурсійного туру. Моделі демонструють, зокрема, вишукані тренчі Fitzrovia. Міський стиль Лондона втілюють сумки-тоути Cotswolds, а доповнює лінійку, звісно, фірмовий картатий принт Burberry.
Окрім цього, у кампейні помічаємо червоний шкіряний тренч, сірий вовняний жакет і сумку Strand.