Burberry планує звільнити понад 1700 працівників, аби впоратися з кризою

Burberry планує звільнити понад 1700 працівників, аби впоратися з кризою

Британський бренд переживає скрутні часи

АВТОР:

ФОТО: Instagram: @burberry

ОПУБЛІКОВАНО: 15 травня 2025

Криза на ринку розкоші стає дедалі більш відчутною: бренди продовжують втрачати мільярди доларів, і деякі з них вдаються до радикальних кроків у спробі знизити рівень витрат. Так, Burberry планує скоротити близько 1700 робочих місць по всьому світу, зокрема, відмовившись від всієї нічної зміни на фабриці тренчів у Йоркширі. Про це повідомляє The Guardian з посиланням на заяву бренду. 

Днями Burberry опублікував звіт, що свідчить про падіння його річного прибутку на 117%. Йдеться про збитки у розмірі 66 мільйонів фунтів стерлінгів у порівнянні з прибутком у 383 мільйони фунтів стерлінгів. 

Нині компанія оголошує новий план скорочення витрат на 60 мільйонів фунтів, що охоплює й скорочення робочих місць. До 2027 року економія має сягнути 100 мільйонів фунтів стерлінгів. The Guardian стверджує, що минулого року в Burberry працювали близько 9300 людей по всьому світу, тож бренд може звільнити майже п’яту частину персоналу. 

Burberry

Виконавчий директор Burberry Джошуа Шульман переконує, що більшість скорочень відбудеться у головних офісах по всьому світу, а також шляхом реорганізації ротації персоналу в магазинах. Окрім цього, Шульман прокоментував звільнення нічної зміни однієї з фабрик. 

«Протягом тривалого часу ми мали надлишок потужностей на цьому об’єкті, але на сьогодні це просто недоцільно. Ми робимо це, щоб захистити наше виробництво у Великій Британії, і зробимо значні інвестиції в реконструкцію фабрики у Вікторіані пізніше цього фінансового року»,

— зазначив він. 

Глобальна макроекономічна нестабільність і геополітичні конфлікти призвели до значного падіння на ринку товарів розкоші. Так, за даними звітів, лише третина брендів відзначала фінансове зростання у 2024 році, тоді як раніше цей показник сягав 66%. 

The New York Times пояснює стрімке падіння Burberry труднощами після змін у керівництві та глобальне уповільнення споживання предметів розкоші, зокрема у Китаї.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ