Бренд Kachorovska запустив проєкт SHOELOVERS CLUB

Усім фешіоніста і поціновувачам взуття бренду приготуватися

АВТОР: Катерина Попова

ФОТО: Надані брендом

ОПУБЛІКОВАНО: 7 березня 2024

Бренд Kachorovska обʼєднує людей, що закохані у взуття так само, як і вони, та запускає кросмедійний проєкт SHOELOVERS CLUB, який обʼєднає одразу декілька напрямів діяльності компанії.

SHOELOVERS CLUB складатиметься з медійної та клубної складових: поліпшеного сервісу для їхніх клієнтів, а також маси розважального та корисного контенту на сайті та у соціальних мережах бренду. Головним майданчиком SHOELOVERS CLUB буде сайт kachorovska.com, де бренд створив окремий розділ, який публікуватиме корисну інформацію для клієнтів бренду і всіх шулаверів, що хочуть долучитися до спільноти.

Бренд Kachorovska запускає проєкт SHOELOVERS CLUB

«Ми у Kachorovska настільки закохані у взуття, що вирішили створити спеціальне комʼюніті людей, які розділяють цю нашу пристрасть. Для нас взуття — це особлива мова, якою ми говоримо про свої емоції, почуття та висловлюємось одне одному. Саме тому ми створили проєкт SHOELOVERS CLUB, щоб ви могли дізнатись найцікавіші взуттєві новини, отримати доступ до закритих розпродажів, першими дізнаватись про моделі, які ми плануємо випускати, і про те, що надихає нашу команду»,

— розповідає CEO Kacho Group та креативна директорка Kachorovska Аліна Очеретяна (Качоровська).

Ціль бренду — створити легкий і веселий настрій для клієнтів, з яким вони ділитимуться чимось цікавим у групових чатах із друзями. Тому всі новини про те, що вражає самих представників бренду, а також зацікавлює поділитись про це зі спільнотою.

Крім того, для зареєстрованих користувачів будуть особливі можливості від бренду Kachorovska. Тут ви зможете дізнатися про останні новинки асортименту бренду й технології їх виробництва, отримати корисні поради по стайлінгу та першими бачити знижки на закриті розпродажі для учасників клубу.

Бренд Kachorovska запустив проєкт SHOELOVERS CLUB

Тож ось те, що ви отримаєте в SHOELOVERS CLUB:

— Спеціальні знижки та закриті розпродажі;

— Поради зі стайлінгу від дизайнерів бренду та фешн-інфлюенсерів;

— Новини фешн-індустрії та бренду про новітні технології та тренди ринку взуття;

— Офлайн-зустрічі та прямі етери зі стилістами та дизайнерами;

— Особливі артпроєкти, що бренд буде втілювати, або ті художники, творчість яких вони люблять;

— ТікТок, який клієнти бренду вже вподобали та в якому вже є комʼюніті шулаверів;

— Розповіді про секрети виробництва взуття.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ