Днями американський бренд Frame, що став фаворитом мільйонів фешіоніста в галузі денімового одягу, представив першу у своєму роді колаборацію, що поєднала дві великі культурні сили через їхню спадщину і повагу до ремесла. Так, бренд оголосив про співпрацю з Sotheby’s — одним із найстаріших і найшанованіших аукційних домів світу.
Лінійка Frame Sotheby’s переосмислює крізь призму сучасного світу близько 281-річну історію Дому. Вона дозволяє Sotheby’s проникнути в ширший культурний дискурс, поєднуючи світ моди з мистецтвом. Кожна позиція з колаборації пропонує клієнтам відчути зв’язок з віковою спадщиною в актуальному та водночас позачасовому форматі.
«Ця співпраця продовжує демонструвати прихильність Frame до об’єднання з брендами світового класу, чимало з яких керуються людьми, яких ми з гордістю називаємо друзями. Як давньому шанувальнику і клієнту Sotheby’s, мені цікаво уявити, як одяг може принести багату культуру Sotheby’s новій, ширшій аудиторії»,
— прокоментував колаборацію співзасновник Frame Ерік Торстенссон.
Колекція натхнена елегантністю Верхнього Іст-Сайду та креативною енергією Нью-Йорку 1980-х років. Frame Sotheby’s досліджує минуле, теперішнє і майбутнє, в якому мода і мистецтво крокують пліч-о-пліч.
До спільного лімітованого дропу увійшов 31 виріб — елементи жіночого і чоловічого одягу, а також унісекс-речі та аксесуари. Серед них — кашемірові светри, жилетки з візерунком аргайл, футболки, джинси, блейзери, бейсболки, оксфорди та навіть бавовняні піжамні комплекти.