На Balenciaga чекають значні зміни: свою роботу над колекціями завершує креативний директор Демна Гвасалія, і бренд під своє крило готується взяти П’єрпаоло Піччолі. Саме тому Balenciaga опинився у центрі уваги — весь fashion-світ спостерігає, як закінчується одна ера й розпочинається наступна.
Днями Демна Гвасалія представив свою останню ready-to-wear лінійку сезону весна-літо — 2026, що отримала назву Exactitudes і була сповнена відсилок до попередніх 35 колекцій дизайнера для Balenciaga. Однак разом із тим Демна випустив й ексклюзивний реліз — колаборацію зі справжньою іконою попмузики Брітні Спірс.
У межах проєкту Balenciaga Music | Britney Spears була представлена лімітована серія одягу та аксесуарів, курований самою Брітні Спірс плейлист і два ремікси одних із найвідоміших робіт співачки. Співпраця з Balenciaga стала першим для Брітні поєднанням світу музики та моди.
«Я завжди любила моду, і для мене стало великою честю та захопленням, що Balenciaga та Демна обрали мене для колаборації у його останній колекції для Дому. Сподіваюся, моїм фанам вона сподобається, так само як і мені! Це деякі з моїх улюблених образів з надзвичайного періоду моєї кар'єри та життя, і я неймовірно щаслива поділитися ними з усіма»,
— прокоментувала артистка.
До створеної Брітні Спірс капсули увійшли футболки, худі на блискавці та шовкові прапори-постери з принтом автографа Брітні Спірс та архівними світлинами, створеними Ранкіном і Стівеном Кляйном, а також кепки, оздоблені металевими заклепками і стразами. Всі вироби з лінійки мають зістарену обробку, що нагадує вінтажний музичний мерч.
Разом із релізом французький композитор і музикант BFRND представив свій EP Britney4ever, до якого увійшли ремікс на Gimme More — саундтрек до колекції Balenciaga весна-літо — 2025, — а також новий ремікс на Oops!… I Did It Again, приурочений до 25-річчя цієї пісні.